Gå til innhold

Det skal bygges asylmottak 20 m utenfor skolen vår


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det skal bygges et asylmottak 20 meter (RETT over veien) fra ungdomsskolen jeg går på :S

 

Dette er vel overdrevet ettersom nesten alle de som er der er kriminelle.

Og dette skal bygges RETT utenfor skolen vår. Veldig mange av elevene må gå rett utenfor asylmottaket og bussholdeplassen (det er så mange elever som tar bussen at det kommer 3 busser) er bare ca. 20 meter fra asylmottaket.

Hva skjer med verden? Hva synes dere?

 

Beklager hvis jeg oppfører meg som en rasist.. Jeg selv er FN-flyktning fra Irak og skal reise hjem til Irak når jeg har blitt ferdig med videregående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Beklager hvis jeg oppfører meg som en rasist.. Jeg selv er FN-flyktning fra Irak og skal reise hjem til Irak når jeg har blitt ferdig med videregående.

Du ma ikke gjore det, Irak er et helvete, har jeg fatt hore. ;)

Lenke til kommentar
Beklager hvis jeg oppfører meg som en rasist.. Jeg selv er FN-flyktning fra Irak og skal reise hjem til Irak når jeg har blitt ferdig med videregående.

Du ma ikke gjore det, Irak er et helvete, har jeg fatt hore. ;)

Han skriver jo at han går på undomsskolen. Altså er det minst 3 år til han er ferdig med videregående. Mye kan hende på 3 år :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Han skriver jo at han går på undomsskolen. Altså er det minst 3 år til han er ferdig med videregående. Mye kan hende på 3 år :)

Nei. Ikke hvis man skal ta det som blir sagt i media, og pa dette forumet, til etterretning... ;)

Lenke til kommentar

Men seriøst til saken:

 

Blir det ikke slik at de fleste ungdommer blir skremt da??

Stakkars oss, muttern har ihvertfall lyst til å rømme landet...

 

Liksom vi kom til Norge via FN fordi vi skulle få litt fred fra arabere og Saddams bomber, og vi kommer hit og det bygges et galehus rett forran skolen.... da kan vi like godt dra tilbake til Kurdistan da, der har vi ihvertfall et hjem og familie...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
denne tråden burde stenges!  :hrm:

Hvorfor? Jeg er jo utlending selv og jeg mener ingenting rasistisk da!

 

Beklager hvis noe her ikke passer, men jeg sier bare mine meninger :)

Bare pa et venstrevridd forum kan ikke en iraker snakke om problemstilling om andre utlendinger i Norge uten a fa det i trynet...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
eg synes nå det har blitt høyre vridd etter at HalTan forlot :p

Har ikke lagt merke til at han er borte inntil na... Hehe. Forlot han? Sann offisielt?

Hoyrevridd? Eh... det har blitt et par hoyremenn til her pa forumet, som JBlack og PelsJakob, men det er fremdeles fullstendig anti-krig, anti-Bush, anti-USA her pa forumet. Men jeg, som sentrist her pa forumet, har tenkt a kanskje forlate jeg og.

Lenke til kommentar
pavlion: Du er vel ikke redd for at du skal møte irakere (ikke Kurdere) vel? Jeg støtter at Kurdistan skal bli et eget land, men skjønner godt at enkelte irakere ikke er enig med dette, spesielt etter at store deler av kurderne hjalp USA nå.

USA ruuler. Jeg støtter USA 100 %, og I Love Bush og jeg synes han gjør en god jobb. Stem på Bush.

 

Åjoda mister, disse araberne OG tyrkiske soldater er veldig flinke til å bruke vold.

 

Jeg ble født i i flykningsstedet Romadi og bodde der til jeg ble 7 år. Derreter flyttet vi til Norge. I 7 år ble jeg nærmest mishandla av de arabiske barna.

 

Jeg hadde ingen venner og spilte fotball med arabiske barn. Det eneste som skjedde hver gang vi avsluttet var at de begynte å svaie med sånne irakiske flagg og skjøt etter oss med spretterter :dontgetit:

 

Personlig har jeg ikke fått noen tyrkiske terrorsoldater etter meg men jeg har hørt at de virkelig gjør en god jobb for sin president.

 

Tro det eller ei, men vi var som jødene i Tyskland under Hitlers regime.

 

Det tyrkiske regimet består av Hitlers sønner og døtre.

 

Send alle arabere og tyrkere ut av landet så trenger vi ikke dette asylmottaket :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...