*Tronaldo* Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hei! La nettopp merke til den nye og utrolig irriterende reklamen på itavisen.no. Det er tydeligvis "det nye" innen nettreklame, men for meg heller det godt mot popup annonsering. Samme om man blar nedover på siden henger den j*¤(/" netcom reklamen igjen. Slike reklamer gjør at jeg ikke gidder å sjekke slike sider noe mer - og DET tjener de ihvertfall ikke penger på... Tenk om alle sider i fremtiden går i denne fella? /GRØSS/
hogmann Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hehe, den var irriterende! Umulig å ikke la seg forstyrre når noe så digert beveger på seg...
StorPeder Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Kjip sak den der! Men ITavisen er ikke så ille som Nettavisen! Nettavisen har så mye reklame som det går an å få pressa inn på sidene sine. På tirsdag til torsdag kunne jeg ikke bla i menyene på venstre side pga svære reklamegreier over hele panelet! (Det mest irriterende er at jeg ikke kom på at jeg kunne fjerna alle bildene... Opera )
srbz Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Du vet at du med enkle kikk i html-koden finner url til den rammen du vil se: http://itavisen.no/index.html ?? Da slipper du den ekle framen under, hvor reklmen er...
Shimano Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Synes ikke den var forstyrrende i hele tatt jeg - den roter seg jo ikke inn på siden.
El-Hadji Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 De skal jo komme med reklame på RSS og nå...
[ReXoR] Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Med Opera: Høyreklikk på "hovedsiden", Frame=>Maximize. Edit: Eller begynn å bruke den direkte linken http://www.itavisen.no/index.html Endret 15. oktober 2004 av [ReXoR]
rvenes Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Legg inn admunker eller mozilla firefox med adremover. Fjern reklamen på alle websider du er på! Surf og vær glad, ikkje bry deg om reklame.
*Tronaldo* Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 BAH! Vær så snill - jeg vet at Mozilla og andre har muligheter for dette, men dette går først og fremst på holdninger til websiter og ikke på nettleseren. Det siste vi trenger er enda en ny "Mozilla er best","Nei, Opera rulez" eller "Alle som bruker IE er dumme i hodet"! Den har vi hatt før... Som sagt - det er holdningen til de som gir sitt ok til slik reklame som vi burde diskutere... *Tronaldo*
rvenes Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Skjønner det, men sida dei starter slik, får dei mine hits på reklame greiene. Treigt går det også når eg er heime på isdn. Kvifor laste ned slikt drit! Dessuten finnes det reklame fjernere for internet explorer OG firefox iallefall. Veit ikkje Opera, bruker ikkje det. IE er sjefs nettleser, ikkje alle sider firefox leser like bra.
el_cash Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 bare for å nevne det: norton internet security har ad blocking og pop-up blocking. jeg kan også på det varmeste anbefale ad muncher - som fjerner all reklame.
XenZor Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 bare for å nevne det: norton internet security har ad blocking og pop-up blocking. jeg kan også på det varmeste anbefale ad muncher - som fjerner all reklame. Ja, det er løsningen. Slik ser siden ut med blokkering av reklame med NIS. Klikk for større bilde. XenZor
el_cash Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 jepp, tilsvarende er det også hvis man bruker ad muncher. begge deler tar reklame og pop-ups, uavhengig av nettleser eller program - hvilket er veldig fordelaktig.
Loomy Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 IE er sjefs nettleser, ikkje alle sider firefox leser like bra. Beklager off topic her, men jeg må bare få sagt det: Det er pga. talentløse web-programmere at noen sider ser vrak ut i Forefox og Opera - ikke pga. nettleseren! Opera og Firefox følger standardene når de skal tolke en nettside, men pga at IE har blitt brukt av 95% i aaaaaltfor mange år har "old-school"-webdesignere (og -programmerere) rett og slett utviklet sidene for IE, som tolker HTMLen og CSSen på sin egen lille microsoft-måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå