Gå til innhold

The All Seeing Eye, hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt litt om et program kalt The All Seeing Eye, og har forstått at det er et program som finner spillservere for deg, men hvilke spill kan den brukes på? Har hørt om den både i Counter-Strike og FarCry sammenheng, og lurer litt på hvor den kan brukes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hørt litt om et program kalt The All Seeing Eye, og har forstått at det er et program som finner spillservere for deg, men hvilke spill kan den brukes på? Har hørt om den både i Counter-Strike og FarCry sammenheng, og lurer litt på hvor den kan brukes?

Du kan på en måte sammenligne The Allseeing Eye med Gamespy. Den støtter som sagt tilnærmet alle spill. Når du klikker deg inn på en server starter spillet automatisk.

Skrevet

Bruker det kun til ET, og dama til Battlefield, men futter fett som f..n :thumpup: veldig greit å sortere å søke og definere..

Skrevet

ASE er et av de bedre server-finnerne her i verden. Det fungerer utrolig bra og er lett og betjene. Og som sakt tidligere funker så fett som bare det.

Skrevet

Jeg har prøvd både All seeing eye og gamespy.

Er bra begge 2 , men det er litt merr dill dall i gamespy , mens ASE er litt vanskeligere å bruke syns jeg...

Skrevet
Jeg har prøvd både All seeing eye og gamespy.

Er bra begge 2 , men det er litt merr dill dall i gamespy , mens ASE er litt vanskeligere å bruke syns jeg...

Ikke for å flame lissom, men hva i helve*e er vanskelig med å bruke ASE???? :dontgetit:

Hvor enkelt som helst jo? Trykk her der og der og du finner akuratt hva du er på jakt etter! ;)

Skrevet

Hmm, det som jeg synes er bra, er jo det at man kan tracke masse buddyer hele tiden på ASE! Veldig kjekt! Også hvis man f.eks. avtaler med en venn å "eie" (rettelse: bli "eid"!) litt på en server, så er det bare å si: "Gå bare inn på en eller annen server, jeg finner deg på ASE og møter deg der!" ;)

Skrevet

Jeg foretrekker helt klart ASE, men man slipper ikke unna GameSpy siden endel spill bruker GS enginen for in-game browsing, f. eks. Rome:TW og Rise of Nations. Du må altså ha et GS bruker/pass. Jeg har registrert både GameSpy og ASE. Husker ikke helt om de er veldig begrenset uten lisens. ASE har vel en begrensning i antall buddies, og GameSpy er infisert med fullscreen ads... (Mulig jeg husker feil!)

Skrevet
Jeg foretrekker helt klart ASE, men man slipper ikke unna GameSpy siden endel spill bruker GS enginen for in-game browsing, f. eks. Rome:TW og Rise of Nations. Du må altså ha et GS bruker/pass. Jeg har registrert både GameSpy og ASE. Husker ikke helt om de er veldig begrenset uten lisens. ASE har vel en begrensning i antall buddies, og GameSpy er infisert med fullscreen ads... (Mulig jeg husker feil!)

Gamespy er som du sa full av fullscreen ads. Det popper opp vinduer i fullscreen reklame så du må trykke på en knapp for å fortsette, men det bryr ikke meg så mye at jeg gidder å betale penger for å få det vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...