Gå til innhold

Hvordan låse opp pipelines 6800 serien guide


Anbefalte innlegg

Det er vel bare flaks at jeg har fått et kort som kunne åpnes helt... men jeg klager ikke jeg :dribble:

 

Så jeg sender en stor takk til han på Datakjeden i møllergata som plukket dette kortet til meg :thumbup:

 

må få lasta ned 3d mark 05 for å teste litt.... noen som har en god link?

 

siste versjon av Riva ja

 

 

mvh

 

Stoneheart

Endret av Stoneheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
virker som LE serien har veldig fine pipes.. Eneste var 1 Pixel unit hos meg som hadde tatt natta, resten går så det griner ;)

er det ikke bare np kort som ikke har bestått fabrikk tester som np\gt\ultra da?

kort som ikke består fabrikktestene blir "slengt nedover i næringskjeden" ja..

Lenke til kommentar
virker som LE serien har veldig fine pipes.. Eneste var 1 Pixel unit hos meg som hadde tatt natta, resten går så det griner ;)

er det ikke bare np kort som ikke har bestått fabrikk tester som np\gt\ultra da?

kort som ikke består fabrikktestene blir "slengt nedover i næringskjeden" ja..

håper jeg får et de har vært litt "uheldig" med på testen sin da (at jeg får et bra et that is)

Lenke til kommentar
virker som LE serien har veldig fine pipes.. Eneste var 1 Pixel unit hos meg som hadde tatt natta, resten går så det griner ;)

er det ikke bare np kort som ikke har bestått fabrikk tester som np\gt\ultra da?

kort som ikke består fabrikktestene blir "slengt nedover i næringskjeden" ja..

håper jeg får et de har vært litt "uheldig" med på testen sin da (at jeg får et bra et that is)

LE er jo "skrittet" under GT, så du kan få alt mulig egentlig.. .. Men virker som nvidia er "flinke" med å produsere.. de jeg kjenner som har LE, har bare hatt 1-2 pipes som har vært ødelagte.

Lenke til kommentar
3dmark03  6533 umoddet,  8125 ved pipemodding, 9056 med overklokking i "tillegg"

altså 500 mer stock enn et 9800pro på xt fart... nice ^^

nå har jeg forøvrig ikke prøvd 3dmark med de "fine, moddede driverne som nvidia slenger ut for å få et par hundre ekstra poeng i benchmarks" driverne da.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...