Gå til innhold

blackice vs airplex evo 120?


Anbefalte innlegg

sitter her og sketcher litt å lager ei shopping liste til mitt nye system og er litt i tvil av hva jeg skal velge av blackice ekstreme og ac airplex evo 120? hva mener dere? skal bruke den sammen med ei eheim 1046/48 pumpe, aquatube vanntank, vannblokker i cuplex serien til cpu og gpu med slanger i diameter 3/8"id 1/2"od. hva vil fungere best? skal forresten bruke kjølesystemet til å kjøle ned en amd64 3200+ og et gf fx 5900xt kort..

 

takk for svar

 

pappkasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker black ice 2....er en MEGET bra radiator....PS: hydor selz L30 er noe bedre enn den beste eheim pumpa. 1200 L/h er ikke kødd selv om pumpa er mindre (størrelsesmessig) en eheim pumpa, leste en test som bekrefta dette men finner den ikke igjen....

 

 

Francis :)

BS, Eheim 1250 knuser Hydor på det som teller; mottrykksegenskaper. Om den pumper 1200l/t med ingen/liten motstand er uvesentlig for de som har behov for slike monstre.

 

Dessuten er sammenligningen ellers også helt på trynet da Hydor er B.B. Billig og Eheim er K K Kvalitet.

 

Oppgitte tall for Hydor er som toppfarten på en boble; en kjører den utfor ett stup.

Mens Eheim`s tall gir en bedre pekepinn på reell ytelse (de oppgir også mottrykksegenskapene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...