Gå til innhold

Ny 19 '' - Hvilken vil i anbefale


hirtshals

Anbefalte innlegg

Hej

 

Jeg skal ud og købe en 19'' fladskærm - og jeg er en newbie indenfor området

 

Den skal bruges til følgende

70 % Web Programmering / Photoshop Billedbehandling

20 % Video redigering

9 % DVD afspilning

1 % Spil

 

Jeg har 4 computere - der skal bruge denne skærm via en Switchbox.

 

Grafik kortene på mine PC's har dvi udgang - hvordan får jeg det til at virke via en switchbox ??

 

Hvilken 19'' vil i anbefale til dækning af ovenstående behov ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller anbefale L768, som er rett i overkant av budsjettet. Denne er bedre på bilde, og ingen av de er supre til spill.

 

Hvis du ikke føler deg superkresen på bilde, og kan sitte og kalibrre litt så er også BenQ FP937s et alternativ. Denne er dog TN-basert og derfor litt svakere i bilde enn Eizoene. Jeg vil si at det er en bedre all-over skjerm, men om den er god nok i bilde for deg må du nesten se etter selv.

Lenke til kommentar
Personlig vil jeg anbefale denne på psdata. Veldig god skjerm, har den selv og merker ingen ghosting i spill, godt bilde i windows og veldig god til film. Anbefales på det varmeste av meg.

Annen bonus, under 5k for denne skjermen. Er ikke gale pris.

Spørsmålet er om den duger til design. Da dette er hovedbruksområdet til trådstarer så burde dette være det mav vektlegger mest med en anbefaling. Jeg ser ikke ett sted i posten din at du nevner grafiske egenskaper... Tror denne faller i samme kategori som BenQ-en, da den ser ut til å være basert på en TN-panel den også. Ergo er den nok mindre egnet til grafikk enn andre VA-baserte skjermer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...