Gå til innhold

Etterlyser et FPSspill hvor man er en snikskytter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet av et FPS-spill som går mer eller mindre ut på at man skal være en snikskytter/sniper?

Da tenker jeg ikke på for eksempel CS, hvor man kan velge sniperen om man måtte ønske det, men at man er en snikskytter igjennom hele spillet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sniper - Path Of Vengance

World War II Sniper: Call to Victory

Marine Sharpshooter I & II

Og så har du et spill til Xbox alá House Of The Dead, men du spiller en skarpskytter. Kommer ikke på hva det heter.

Skrevet (endret)

Takk takk. =)

Meget takknemelig. Dersom noen andre har noen spill å tilføye så værsågod. =)

Endret av Godstoge
Skrevet (endret)

Ikke nevn Sniper-Path of vengeance PLEASE. Den tittelen er så villedende som den kan bli, og det er en av de mest bugga spillene i historien. Fikk rundt 20% i PC Gamer husker jeg. Og de kjørte features og scoops på det i et par år, det så jo bra ut fra 2-3 screenshots.

Du har faktisk BARE sniper rifle i førstelevel (når man er på jobb som sniper), blir så tatt til fange, mister alle våpen, og resten av spillet er vanlig FPS plaffing med maskingeværer og pistoler, 95% innendørs i dårlige teksturerte korridorer.

Syns jeg husker en av buggene var at mostanderne kunne fryse i de sykeste posisjoner, og avogtil spant hodet rundt 360 grader kjempefort, mens de hang der i tomlufta :)

A sniping game without the sniping rifle? Go figure.

En av de viktigste personene for en ordentlig sniper er faktisk sidemannen, som måler vinden og avstanden til målet før han skal skyte, med egne instrumenter, så han kan justere siktet i clicks etter vinden like før han skyter.

Det ser man aldri i spill.

Endret av Bitex
Skrevet
Syns jeg husker en av buggene var at mostanderne kunne fryse i de sykeste posisjoner, og avogtil spant hodet rundt 360 grader kjempefort, mens de hang der i tomlufta :)

husker ihertfall at det ikke fantes AI i spillet, motstanderne sto oppå deg mens du skøt dem uten å returner ild. Løp bare rett på deg uten å skyte. MASSE sånnt.. Og det bare på de 15 minuttene jeg faktisk spillte dette mølet :roll:

Skrevet (endret)

Silent Scope var det ja. Det får du kjøpt rifle til, så kan du ligge på stuebordet og plaffe ned folk på tven. :D

[til Xbox]

Endret av LarsC
Skrevet

Line of Sight: vietnam

er et ganske underholdende men harry spill, der kan du buksere rundt i jungelen med sniperrifla hvis du ønsker det, eller M60 hvis du har mensen en dag og føler for å gjøre litt mer skade.

Skrevet (endret)

Ja. Jeg testet WW2 Sniper - Call to victory.... Huff.

Forferdelig dårlig.

Stygg grafikk

Lyden var dårlig.

Gameplay: En rett linje. Du blir ført igjennom spillet.

Jeg spilte det bare 15-20 min før jeg avinstallerte det. Så jeg anbefaler det ikke.

Edit: HTML kode i posten funker ikke. ,)

Endret av Godstoge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...