Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik ser mitt kabinett ut inni.. Alt er ikke helt ferdig enda, da jeg må lage en slags "trakt" for å få frisk luft inn i PSUen.. SilentX MÅ visst ha sinnsykt overtrykk for å være stille..

innialt8fi.th.jpg inniframme9ft.th.jpg kjling7xj.th.jpg minsin5cx.th.jpg

Skrevet

Kabinetter/PCer må jo få lov til å lukte godt de også! :) Wonderbaum er konge! :thumbup: Er du flau over den så skul den bare da vel, hvis du derimot er tøff så heng den midt i slik at alle kan se den om du har vindu..

Eller du kan få Blomster-Finn til å dekorere med herlig duftene blomster! :love:

Skrevet (endret)
Det så ganske greit ut.. :) Men den sirkelen med det bøllet over døra så ikke helt bra ut synes jeg. Kapp det av med dremel! :yes:

5689556[/snapback]

Er både fornøyd med sidedøra og ikke. så vi får se om jeg kapper den av :thumbup: har tenkt på det!!

Endret av bzerk
Skrevet
  Kabinetter/PCer må jo få lov til å lukte godt de også! smile.gif Wonderbaum er konge! thumbup.gif Er du flau over den så skul den bare da vel, hvis du derimot er tøff så heng den midt i slik at alle kan se den om du har vindu..

Eller du kan få Blomster-Finn til å dekorere med herlig duftene blomster! wub.gif

Var på Torshov i dag og kjøpte meg to Kirsebær-Wunderbaumer :love:

Kanskje jeg skal henge de inni kabinettet på TG? Blir det mange blide fjes her da? :) Hehe:P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...