Gå til innhold

Windows MediaPlayer har voldtatt musikken min


ChrisCon

Anbefalte innlegg

Har klart å komme borti "Gi nytt navn og ordne musikken min automatisk ved hjelp av medie informasjon" i windows media player. Den har ødelagt alt. Flyttet mapper, spredd CD'er over hele harddisken og splittet album i 10 forskjellige mapper. HJELP!!!

 

Noen som har et program hvor man enkelt kan bygge opp mediebiblioteket på nytt igjen ut i fra ID3 tags eller lignende. Jeg er desperat! :cry: 10.000 filer!

 

Chris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjipt. Men når du er så dum å bruke programmet i første omgang så... ;)

Bruker Mediaplayer og er forøyd... Eneste nedturen er at programmet legger cache av medieinformasjonen direkte i mappen der albumet ligger.. Blirsinnsykt rotete..

 

Men det som er tøft med mediaplayer er det oppdaterer listen over musikk automatisk..

 

Husket det fantes et program som brente cd'er i tillegg fungerte som en mp3spiller.. Noen som vet hva programmet het :D

Lenke til kommentar
Itunes?

 

 

( konge emne tittel!)

Har prøvd iTunes, men synes det er så vanskelig å gjøre instillinger og sortering på min egen måte. Er liksom så typisk apple. Alt skal være så forbanna enkelt at man ikke har kontroll over noe selv.

 

Men det er like før jeg bytter nå. Huff assa,

Lenke til kommentar
ChrisCon> om jeg var deg ville jeg bekjent mine synder, å begynt å brukt Winamp.

Mye arbeid, men .. "you bleed you learn."

 

Winamp gir deg mye mer kontroll, siden du kan egentlig gjøre hva du vil, å stole på at winamp............ er winamp.

kanskje jeg rett og slett skal gjøre det. Bare legge meg ned og gi opp mot winamp. Begynne å bruke det...

 

Har akkurat lastet ned windows media player 10. Kanskje den har en "Fiks this mess" funktion. Eller er jeg nå blitt bitt av stormannsgalskapen og burde gi meg mens leken er god?

 

Tror jeg gjør et forsøk med wmp10 først og så kanskje biter i det sure eplet litt senere i dag.

Lenke til kommentar
Bruker selv itunes..og var temmelig skeptisk til dette i starten, men måtte bruke det pga. ipoden min (musicmatch var ikke no alternativ engang)

Og nå kunne jeg ikke klart meg uten itunes.

Syns det er fantastisk enkelt å bruke og sortere sanger i.

 

Anbefaler det virkelig

Sorterer iTunes forresten musikken på harddisken eller bare tagene på filene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...