Gromle Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Tenker du på at man finner denne tråden i det søket? :!:
Duval Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det var det jo noen som fant de tyske greiene jeg snakket om! Last ned demoen og se om du liker den. Det finnes mange forskjellige versjoner.
Black&White Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Haha! "noen tyske greier" You go google
Locci Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Baah...Var jeg deg ville jeg gått for CmR 05..... Har Rb til ps2 spella det i en time eller noe etter det så har det bare liggi der.....Er lissom ikke noe gøy.....treffer man en stein (boom) bilen et total vrak *kjedelig*
Archangel Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Trafikksimulator? "Driver" i free ride-mode er rene s(t)imulatoren, skikkelige biler er det og.. Driver 3 (DRIV3R) må være spillet for deg om du har PS2.. - i begge utgavene kan du cruise rundt og vente på grønt lys.. "Driver" er bra enda ja, og ryktene sier at PC versjonen av "Driv3r" skal komme rundt mars. Håper den blir bedre enn konsoll versjonene som jeg har lest om.
Campari Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Trafikksimulator? "Driver" i free ride-mode er rene s(t)imulatoren, skikkelige biler er det og.. Driver 3 (DRIV3R) må være spillet for deg om du har PS2.. - i begge utgavene kan du cruise rundt og vente på grønt lys.. "Driver" er bra enda ja, og ryktene sier at PC versjonen av "Driv3r" skal komme rundt mars. Håper den blir bedre enn konsoll versjonene som jeg har lest om. Tviler på at det kan bli noe spesielt dårligere ihvertfall...
Kurt P Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hvis du liker fart: Colin McraeHvis du vil ha realisme osv: Richard Burns Jeg liker fart Colin Mcrae har en elendig fartfølelse da ! og det er pokker ikke ofte man er over 200 km/h...
Q&A Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det finnes noe tyske greier som du kan kjøpe på nett. Åja! Noen tyske greier ja. Google søk: "noen tyske greier" Haha, har dere sjekket resultatet på det søket i det siste? Hehe, gjorde nettopp et søk selv, og lo godt av resultatene.
Jon@s Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 De finnes endel spill som går ut på å kjøre frakt på realistiske veier med realistisk trafikk. De tre forholdsvis nye spillene i 18 Wheels of Steel-serien er slettes ikke ille når det gjelder realisme. Grafikken er imidlertid ikke veldig god, men helt grei. Det kommende spillet "Rig'n'Roll" ser også lovende ut. I sistnevnte er hele veinettet i staten California med, dog noe nedskalert.
Steina Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Kjøreskolesimulator http://www.3d-fahrschule.de/uk_download.htm Jepp.. Den var realistisk. Holder på med demoen, men det er så vanskelig Gleder meg til jeg kan kjøre på motorveien. Edit: æsj! Var bare 2 levler i demoen Endret 5. juli 2005 av Steina
ikkeno Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Var faktisk ganske kult dette spillet. Men hvordan ser man til venstre og høyre? Den står på default L-shift men ingenting skjer. Har også testet med andre knapper men fortsatt ingenting skjer.. EDIT: "Kjøpte" likesågreit hele spillet Endret 4. juli 2005 av ikkeno
Tahiro Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Burnout 3 Er vel kanskje den mest realistiske trafikken og skadesystemet du noensinne vil spille. Jeg tror nok du ønsker du aldri ba om trafikk da du spiller det spillet.
Gromle Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 De finnes endel spill som går ut på å kjøre frakt på realistiske veier med realistisk trafikk. De tre forholdsvis nye spillene i 18 Wheels of Steel-serien er slettes ikke ille når det gjelder realisme. Grafikken er imidlertid ikke veldig god, men helt grei. Det kommende spillet "Rig'n'Roll" ser også lovende ut. I sistnevnte er hele veinettet i staten California med, dog noe nedskalert. Er Rig'n'Roll kommet ut?
Steina Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Men hvordan ser man til venstre og høyre? Den står på default L-shift men ingenting skjer. Har også testet med andre knapper men fortsatt ingenting skjer.. Hold Shift inne mens du bruker piltastene til å se deg rundt.
KristianF Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 De finnes endel spill som går ut på å kjøre frakt på realistiske veier med realistisk trafikk. De tre forholdsvis nye spillene i 18 Wheels of Steel-serien er slettes ikke ille når det gjelder realisme. Grafikken er imidlertid ikke veldig god, men helt grei. Det kommende spillet "Rig'n'Roll" ser også lovende ut. I sistnevnte er hele veinettet i staten California med, dog noe nedskalert. Er Rig'n'Roll kommet ut? Rig 'n' Roll kommer ut i slutten av året (forhåpentligvis). Du kan se mer info på RigNRoll.com. RnR har 6000km av california veier skalert ned til 600km ingame. Så blir nok endel kosekjøring der Eneste minuset er at det er kun amerikanske lastebiler, noe som er det mest utdaterte her i verden. *kosepå europeiske lastebiler*
marius90 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 De finnes endel spill som går ut på å kjøre frakt på realistiske veier med realistisk trafikk. De tre forholdsvis nye spillene i 18 Wheels of Steel-serien er slettes ikke ille når det gjelder realisme. Grafikken er imidlertid ikke veldig god, men helt grei. Det kommende spillet "Rig'n'Roll" ser også lovende ut. I sistnevnte er hele veinettet i staten California med, dog noe nedskalert. Er Rig'n'Roll kommet ut? Rig 'n' Roll kommer ut i slutten av året (forhåpentligvis). Du kan se mer info på RigNRoll.com. RnR har 6000km av california veier skalert ned til 600km ingame. Så blir nok endel kosekjøring der Eneste minuset er at det er kun amerikanske lastebiler, noe som er det mest utdaterte her i verden. *kosepå europeiske lastebiler* hva er rignroll fik med meg at det var et spill men åssen type spill?
KristianF Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 De finnes endel spill som går ut på å kjøre frakt på realistiske veier med realistisk trafikk. De tre forholdsvis nye spillene i 18 Wheels of Steel-serien er slettes ikke ille når det gjelder realisme. Grafikken er imidlertid ikke veldig god, men helt grei. Det kommende spillet "Rig'n'Roll" ser også lovende ut. I sistnevnte er hele veinettet i staten California med, dog noe nedskalert. Er Rig'n'Roll kommet ut? Rig 'n' Roll kommer ut i slutten av året (forhåpentligvis). Du kan se mer info på RigNRoll.com. RnR har 6000km av california veier skalert ned til 600km ingame. Så blir nok endel kosekjøring der Eneste minuset er at det er kun amerikanske lastebiler, noe som er det mest utdaterte her i verden. *kosepå europeiske lastebiler* hva er rignroll fik med meg at det var et spill men åssen type spill? Lastebilspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå