Gå til innhold

En realistisk trafikk simulator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det jo noen som fant de tyske greiene jeg snakket om! Last ned demoen og se om du liker den. Det finnes mange forskjellige versjoner.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Baah...Var jeg deg ville jeg gått for CmR 05.....

Har Rb til ps2 spella det i en time eller noe etter det så har det bare liggi der.....Er lissom ikke noe gøy.....treffer man en stein (boom) bilen et total vrak *kjedelig*

Skrevet
Trafikksimulator? "Driver" i free ride-mode er rene s(t)imulatoren, skikkelige biler er det og.. :cool:

Driver 3 (DRIV3R) må være spillet for deg om du har PS2.. :innocent:

- i begge utgavene kan du cruise rundt og vente på grønt lys.. :cool:

"Driver" er bra enda ja, og ryktene sier at PC versjonen av "Driv3r" skal komme rundt mars.

Håper den blir bedre enn konsoll versjonene som jeg har lest om.

Skrevet
Trafikksimulator?  "Driver" i free ride-mode er rene s(t)imulatoren, skikkelige biler er det og.. :cool:

Driver 3 (DRIV3R) må være spillet for deg om du har PS2.. :innocent:

- i begge utgavene kan du cruise rundt og vente på grønt lys.. :cool:

"Driver" er bra enda ja, og ryktene sier at PC versjonen av "Driv3r" skal komme rundt mars.

Håper den blir bedre enn konsoll versjonene som jeg har lest om.

Tviler på at det kan bli noe spesielt dårligere ihvertfall...

Skrevet
Hvis du liker fart: Colin Mcrae

Hvis du vil ha realisme osv: Richard Burns

Jeg liker fart :)

Colin Mcrae har en elendig fartfølelse da ! og det er pokker ikke ofte man er over 200 km/h...

Skrevet
Det finnes noe tyske greier som du kan kjøpe på nett.

Åja! Noen tyske greier ja. Google søk: "noen tyske greier"

Haha, har dere sjekket resultatet på det søket i det siste?

Hehe, gjorde nettopp et søk selv, og lo godt av resultatene.

Skrevet

De finnes endel spill som går ut på å kjøre frakt på realistiske veier med realistisk trafikk. De tre forholdsvis nye spillene i 18 Wheels of Steel-serien er slettes ikke ille når det gjelder realisme. Grafikken er imidlertid ikke veldig god, men helt grei. Det kommende spillet "Rig'n'Roll" ser også lovende ut. I sistnevnte er hele veinettet i staten California med, dog noe nedskalert.

• 6 måneder senere...
Skrevet (endret)

Var faktisk ganske kult dette spillet. Men hvordan ser man til venstre og høyre? Den står på default L-shift men ingenting skjer. Har også testet med andre knapper men fortsatt ingenting skjer..

EDIT: "Kjøpte" likesågreit hele spillet :D

Endret av ikkeno
Skrevet

Burnout 3

Er vel kanskje den mest realistiske trafikken og skadesystemet du noensinne vil spille. Jeg tror nok du ønsker du aldri ba om trafikk da du spiller det spillet.

Skrevet
De finnes endel spill som går ut på å kjøre frakt på realistiske veier med realistisk trafikk. De tre forholdsvis nye spillene i 18 Wheels of Steel-serien er slettes ikke ille når det gjelder realisme. Grafikken er imidlertid ikke veldig god, men helt grei. Det kommende spillet "Rig'n'Roll" ser også lovende ut. I sistnevnte er hele veinettet i staten California med, dog noe nedskalert.

Er Rig'n'Roll kommet ut?

Skrevet
Men hvordan ser man til venstre og høyre? Den står på default L-shift men ingenting skjer. Har også testet med andre knapper men fortsatt ingenting skjer..

Hold Shift inne mens du bruker piltastene til å se deg rundt.

Skrevet

Er Rig'n'Roll kommet ut?

Rig 'n' Roll kommer ut i slutten av året (forhåpentligvis).

Du kan se mer info på RigNRoll.com.

RnR har 6000km av california veier skalert ned til 600km ingame.

Så blir nok endel kosekjøring der ;)

Eneste minuset er at det er kun amerikanske lastebiler, noe som er det mest utdaterte her i verden.

*kosepå europeiske lastebiler*

Skrevet

Er Rig'n'Roll kommet ut?

Eneste minuset er at det er kun amerikanske lastebiler, noe som er det mest utdaterte her i verden.

hva er rignroll fik med meg at det var et spill men åssen type spill?

Skrevet

Er Rig'n'Roll kommet ut?

hva er rignroll fik med meg at det var et spill men åssen type spill?

Lastebilspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...