Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Proof Ft Chino XL-Our Time

 

 

Sånn rap skal vera!

6088585[/snapback]

:wow: Lenge siden eg har hørt noe nytt med chinoXL. Har han kommet ut med noe nytt i det siste forresten? Trenger å komme ut med noe nytt nå om han ikke har gjort det alt. Noe tung og rått som de forrige.

6137867[/snapback]

Skal me sjå.. *TenkaSegOm* Sista album: Poison Pen..? 2005

 

So har han og vå med i div. mixtapes, f.eks. Collabs Tape 2006, Hand 2 Hand: Official Mixtape Instruction Manual 2006, da er vel dei nyaste..

Lenke til kommentar
North Side Clique hørtes ut som en gjeng med hvite forstadsgutter som prøver å få frem hvor hardt og gangsta det er å bo i norge, men for all del, de får holde på som de vil, synes bare det blir for teit. god natt

6145232[/snapback]

 

Bare en person i gruppa som er "Hvit" per de fleste definisjoner, bare sånn at det vites at de vet hva de snakker om.

 

Hva synes du er teit?

 

Smaken er som baken :) Men de lager litt "hardere" hip hop enn norske folk er vant til.

Lenke til kommentar
Sorry, ass, de burde forbedre: engelsken, flowen, beatsa osv. Men det var ikke så aller verst. Stå på videre.

6145828[/snapback]

 

 

Hyggelig at dere tester ut da!:)

 

Jeg vil bare høre hva folk synes om dem.. Jeg synes det er bra for ät de er så unge, har hjemmestudio og lager alt selv..

 

Nysgjerrig på hvilken låt dere hørte..

Lenke til kommentar

Hørt igjen om alle låtene som var linka til på siden dems, falt ikke helt i smak ass. De har potensiale abbsolutt, men de må jobbe med beats og flow og prøve på å forberede engelsken(det er ikke så lett men prøve)

 

Kan hende de forbedrer seg over de neste årene

 

Men ville ikke kalle dette

litt "hardere" hip hop enn norske folk er vant til.

 

det blir litt feil for jeg hører på det meste og har alltid gjort det, finnes mye mer "hard" musikk enn dette...

 

Men de får stå på så kan det hende det blir noe skikkelig ut av det..

Lenke til kommentar
Hørt igjen om alle låtene som var linka til på siden dems, falt ikke helt i smak ass. De har potensiale abbsolutt, men de må jobbe med beats og flow og prøve på å forberede engelsken(det er ikke så lett men prøve)

 

Kan hende de forbedrer seg over de neste årene

 

Men ville ikke kalle dette

litt "hardere" hip hop enn norske folk er vant til.

 

det blir litt feil for jeg hører på det meste og har alltid gjort det, finnes mye mer "hard" musikk enn dette...

 

Men de får stå på så kan det hende det blir noe skikkelig ut av det..

6147716[/snapback]

 

 

Takk for respons:) De har absolutt forbedringspotensiale da! Det skal dem ha;) Jeg liker mange av sangene deres.. og man kan ikke forvente at de skal lage proff musikk når de ikke er profesjonelle..

 

Klart det finnes mye mer hard musikk enn det dem driver med:) Jeg mente bare at nordmenn er vant til litt mer soft hip hop, sånn generelt..

Lenke til kommentar
Klart det finnes mye mer hard musikk enn det dem driver med:) Jeg mente bare at nordmenn er vant til litt mer soft hip hop, sånn generelt..

6148151[/snapback]

 

Nordmenn sånn generelt? Hva tenker du på da? altså hvorfor tror du "vi" er mer vant til soft hip-hop? Og hva legger du i soft hip hop?

Lenke til kommentar
Klart det finnes mye mer hard musikk enn det dem driver med:) Jeg mente bare at nordmenn er vant til litt mer soft hip hop, sånn generelt..

6148151[/snapback]

 

Nordmenn sånn generelt? Hva tenker du på da? altså hvorfor tror du "vi" er mer vant til soft hip-hop? Og hva legger du i soft hip hop?

6148287[/snapback]

 

Hm.. jeg vet ikke helt hva jeg mente;) Litt sånn derre kommers pop-hip hop..

tror jeg..hehe

 

Dette er vel litt mer sånn gangsterhiphop?`Uten at jeg er ekspert på området..

Lenke til kommentar

Yepp.........

 

Har nettopp laget en editmix med Roger "Zapp-band" Troutman. Mulig dette er for oldschool for dette stedet, men det er funky og Troutman har jo vært med en god del av de mest kjente hip-hop'ere (Ice Cube, 2pac....)

 

Lytt her: www.home.no/zody

Endret av zody
Lenke til kommentar
Yepp.........

 

Har nettopp laget en editmix med Roger "Zapp-band" Troutman. Mulig dette er for oldschool for dette stedet, men det er funky og Troutman har jo vært med en god del av de mest kjente hip-hop'ere (Ice Cube, 2pac....)

 

www.home.no/zody

6156043[/snapback]

 

Ah Roger Troutman ja :love: han har mye fet funk og greier han ass...

 

More bounce to the ounce :dribble:

Lenke til kommentar

Dagens gledesutbrudd:

 

Dagspass er bestilt, soveplass er ordnet og jeg har blitt øltørst allerede. Jeg jetsetter til Kristiansand den 4. juli for å se Kanye West LIVE på Quart 06!

 

Gleder meg allerede, blir jævlig ålreit å drikke pils i sola, ha et halvt øye på Slim Thug-konserten og slappe av!

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Gratulerer. Da burde du også få med deg Grime All Stars og Lady Sovereign. (Sistnevnte er valgfri, hun er ei man enten hater eller... en man liker ganske godt) Plasticman lager syke beats og JME er utrolig skilled, jeg har CDen hans. Resten av de er ikke fullt så gode, men dette burde du få med deg, og gi meg en stemningsrapport. :D

 

Skulle gjerne vært der selv, men er uheldigvis i Portugal den uka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...