Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Hvorfor har ikke jeg sett denne topicen før? Er jo genialt :w00t:

 

Noen flere her som hører på Sage Francis? Siste plata, A Healthy Distrust var jo intet annet enn genial, noen som vet når neste kommer?

 

KeemEx: Mener du helt seriøst at norsk hip-hop i snitt ligger over noe som helst annet land? Joda, det er endel bra der og, men hip-hop er så mye mer enn hip-hop.no og diverse liksom-thugs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har ikke jeg sett denne topicen før? Er jo genialt  :w00t:

 

Noen flere her som hører på Sage Francis? Siste plata, A Healthy Distrust var jo intet annet enn genial, noen som vet når neste kommer?

 

6127163[/snapback]

 

Jeg har den plata, ja :). Vil ikke kalle den genial, men smak og behag osv.

Kan du anbefale noe annen musikk av Sage Francis?

Lenke til kommentar

Makeshift Patriot EP, Personal Journals og Sick Of Waging War er vel de viktigste jeg vil anbefale, men Sick of Waiting Tables og Still Sick... Urine Trouble er heller ikke å forakte ;)

I tillegg så har du jo ganske mye bra av Non Prophets og AOI, hvor Sage Francis er med.

Lenke til kommentar
Asså norsk hip hop er best......

6127068[/snapback]

 

Looptroop>>>>Alt norsk rap har å by på

 

Looptroop feat. Petter - Top Dogz>>>>>Alle norske hiphop-singler som noensinne er blitt gitt ut. Takin' Ova er nærme, men allikevel.

6127431[/snapback]

 

Har du ikke fått med deg looptroop før nå? Sånn ordentlig altså.. Har da anbefalt dem varmt før. Og gjør det gjerne igjen... Looptroop har så kanon mye deilige låter at det skulle ikke vært lov..

 

Looptroop anbefalinger nå..

Looptroop - Bandit Queen

Looptroop - who want it(syk åpnings linje av promoe, sykt vers av promoe heter det vel)

 

Looptroop - The Struggle Continues ( dette albumet er så og si det beste de har laget KJØP KJØP)

 

Orker ikke ramse opp så mange sanger for så og si alle er bra er bare og kjøpe laste ned whatever du vil så lenge du føler det. Men er hip-hop for folk som vet hva det er.. Ikke noe pop komerse greier ala 50 og g-unit..

Lenke til kommentar
Prøvde eiget Topic for dette, men fekk ingen svar, så eg prøver her: Noken som har høyrd, og/eller veit kor eg kan få tak i eller nedlasta musikken Til det svenske Hip Hop duoen AFC..? :)

6129868[/snapback]

hørt litt av disse gutta, fant en skive med dem på platekompaniet engag hørte gjennom den men hadde ikke penger til og kjøpe den den gangen, og har ikke funnet den igjen siden... Men de har vel 2 sanger på Dj Fade og Paddywax Oslo State of Mind pt.3 om jeg ikke husker feil..

Lenke til kommentar
Har du ikke fått med deg looptroop før nå? Sånn ordentlig altså.. Har da anbefalt dem varmt før. Og gjør det gjerne igjen... Looptroop har så kanon mye deilige låter at det skulle ikke vært lov..

 

Looptroop anbefalinger nå..

Looptroop - Bandit Queen

Looptroop - who want it(syk åpnings linje av promoe, sykt vers av promoe heter det vel)

 

Looptroop - The Struggle Continues ( dette albumet er så og si det beste de har laget KJØP KJØP)

 

Orker ikke ramse opp så mange sanger for så og si alle er bra er bare og kjøpe laste ned whatever du vil så lenge du føler det. Men er hip-hop for folk som vet hva det er.. Ikke noe pop komerse greier ala 50 og g-unit..

6128534[/snapback]

 

Tja, jeg har hatt en del låter fra Fort Europa på PCen en stund. Er bare det at jeg har oppdaget dem skikkelig nå i det siste, og innsett hvor blind jeg har vært :)

Lenke til kommentar
Prøvde eiget Topic for dette, men fekk ingen svar, så eg prøver her: Noken som har høyrd, og/eller veit kor eg kan få tak i eller nedlasta musikken Til det svenske Hip Hop duoen AFC..? :)

6129868[/snapback]

hørt litt av disse gutta, fant en skive med dem på platekompaniet engag hørte gjennom den men hadde ikke penger til og kjøpe den den gangen, og har ikke funnet den igjen siden... Men de har vel 2 sanger på Dj Fade og Paddywax Oslo State of Mind pt.3 om jeg ikke husker feil..

6130491[/snapback]

Kan godt henda da.. men eg har vel eigentleg ikkje peiling på da.. Høyrde berre tilfeldig eit par songar av dei, syns da høyrdes bra ut, men har ikkje funne noke av dei etter da.. :) men takk for svar

Lenke til kommentar
Har du ikke fått med deg looptroop før nå? Sånn ordentlig altså.. Har da anbefalt dem varmt før. Og gjør det gjerne igjen... Looptroop har så kanon mye deilige låter at det skulle ikke vært lov..

 

Looptroop anbefalinger nå..

Looptroop - Bandit Queen

Looptroop - who want it(syk åpnings linje av promoe, sykt vers av promoe heter det vel)

 

Looptroop - The Struggle Continues ( dette albumet er så og si det beste de har laget KJØP KJØP)

 

Orker ikke ramse opp så mange sanger for så og si alle er bra er bare og kjøpe laste ned whatever du vil så lenge du føler det. Men er hip-hop for folk som vet hva det er.. Ikke noe pop komerse greier ala 50 og g-unit..

6128534[/snapback]

 

Tja, jeg har hatt en del låter fra Fort Europa på PCen en stund. Er bare det at jeg har oppdaget dem skikkelig nå i det siste, og innsett hvor blind jeg har vært :)

6130748[/snapback]

 

Bra du fikk øynene opp :) Fort europa er jo ikke det beste dem har gjort, men en bra cd. Den dagen jeg fikk opp øynene for Looptroop for sånn 2-3 år siden har det alltid blitt spilt låter fra dem hver dag. Spessielt Long arm of the law og magnetism(kun promoe men fy fader for en låt :love: )

Lenke til kommentar
apropos svensk: noen som hører på the latin kings?

6134612[/snapback]

Har hørt noe av dem, syntes de har endel fete sanger. Har ofte tenkt og skaffe mer av dem men glemmer det som regel. Kanskje på tide og gi dem en ordentlig lytt.. Noen spessiele du vil anbefale?

Lenke til kommentar
apropos svensk: noen som hører på the latin kings?

6134612[/snapback]

Kjøpte en plate av dem uten egentlig å høre hva det var først, fordi jeg ble anbefalt av en kamerat. Syns det var no piss egentlig, de høres helt forbanna platte og kjedelige ut. Nei huff.

Lenke til kommentar
apropos svensk: noen som hører på the latin kings?

6134612[/snapback]

Har hørt noe av dem, syntes de har endel fete sanger. Har ofte tenkt og skaffe mer av dem men glemmer det som regel. Kanskje på tide og gi dem en ordentlig lytt.. Noen spessiele du vil anbefale?

6134775[/snapback]

 

førstealbumet, välkommen til förorten fra 94(?) er en skandinavisk klassiker

 

ellers har jeg ikke hørt så mye av dem bortsett fra hitsa: cashen dom tas, shonnar vet, passa micken. Godmusikk :)

Tenkt å kjøpe meg litt, billig på cdon.com(reklame)

Endret av unge_thendrup
Lenke til kommentar

Kanskje ikke så passende å putte dette i hiphop tråden, men skomerket adidas har alltid hatt en spesiell plass i kulturen. Det er en konkurranse på gang der customizing av et par helt hvite adicolors er i fokus. En bekjent av meg ligger godt ann til å vinne denne konkurransen, så hvis dere hadde giddet å gå inn på:

http://www.adidas.com/adicolor .. enter .. finalist gallery .. og stemme på Christian Bielke vet jeg om en som hadde blitt kjempeglad :)

 

Hva synes folket om Cam'rons nye album, Killa Season?

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så passende å putte dette i hiphop tråden, men skomerket adidas har alltid hatt en spesiell plass i kulturen. Det er en konkurranse på gang der customizing av et par helt hvite adicolors er i fokus. En bekjent av meg ligger godt ann til å vinne denne konkurransen, så hvis dere hadde giddet å gå inn på:

http://www.adidas.com/adicolor .. enter .. finalist gallery .. og stemme på Christian Bielke vet jeg om en som hadde blitt kjempeglad :)

 

Hva synes folket om Cam'rons nye album, Killa Season?

6135565[/snapback]

 

Adidas er den eneste skoen jeg forbinder med hip-hop.. Tenker på Run Dmc da spessielt...

 

Ang Cam'rons nye album så har jeg ikke sjekket det enda, Likte Purple Haze ganske bra så får nok sjekke det ut når jeg får tid til og gå i en platebutikk..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...