Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere har vel hørt den "nye" 36 Mafia?

"Gotta stay Fly" heter den, temmelig digg sang :)

6214202[/snapback]

 

 

fet den, men sjekk ut mye av det gamle de har, utrolig mye bra...

 

De har jo alltid kjørt sin egen sound, men det blei ikke ordentlig populært før nå...men sjekk gamle album, masse fett!

 

Dagens tips : Jeru Tha Damaja

Lenke til kommentar

Det der er ikke hip hop, det er drittunger som enten ikke hører at de ikke har engelskuttale, mumler, ikke treffer takten, kjedelige og barnslige tekster, elendig flow/ingen flow, stemmebruk som tilsier at de er redd for mikrofonen osv, eller så liker de faktisk dårlig musikk.

 

Hip hop er uansett noe helt annet!

Lenke til kommentar
Det der er ikke hip hop, det er drittunger som enten ikke hører at de ikke har engelskuttale, mumler, ikke treffer takten, kjedelige og barnslige tekster, elendig flow/ingen flow, stemmebruk som tilsier at de er redd for mikrofonen osv, eller så liker de faktisk dårlig musikk.

 

Hip hop er uansett noe helt annet!

6216911[/snapback]

 

2 that....

 

og ja hydrolift artister osv hadde vært kos det..

 

Anbefale en cd jeg kjøpte når den kom og begynnt og høre mye på igjen

 

Wu-Tang Meets Indie Culture

B000AV620Q.01._SS500_SCLZZZZZZZ_.jpg

 

Mye fete snacks her ;) og en ganske fin tribute til Ol' dirty (RIP)

Lenke til kommentar
crack som i HETT som snus!!

 

Busta og Cube sine nye album.... kommer henholdsvis 13. og 6. juni.....

6218087[/snapback]

 

Kan vel si det sånn at jeg har fått en tidligere kopi av Bustah sitt album da vist det ikke kommer enda :whistle: Syntes det var endel fete bangers der.... Skal nok kjøpes også når jeg ser det i platebutikken...

 

Ice cube med nytt album? hakke jeg fått med meg :o men sjekkes ut skal det også, spent på hva han har og komme med...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...