DevN Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Bør jeg justere innstillingene litt? Har store problemer med å hjelpe teammates med å ta motstandere. Hvis jeg for eksemplet kommer bak de, og friendly fire er på, får jeg to valg. 1. Vente til teammaten dør før jeg skyter, og antakelig dø selv. 2. Skyte, men treffe både teammaten og fienden. Er det innstillingene mine som gjør at jeg ikke kan skyte mellom beina på teammaten, eller like ved siden av? Har alltid det problemet når friendly fire er aktivert. Overrasker meg også at smoke er et lett hinder for mange. La oss si en 40m lang gang, midt på (20m) ligger en smoke, og ved ene enden står T, og i andre enden står CT. Jeg ser ikke noe, men det gjør tydeligvis de andre. Ehh?
Veritas_ Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Har noe med "smarte" innstillinger å gjøre det med smoken. Kjenner en som ser igjennom smoke uansett. Ikke gå rett bak folk ^^ Eventuelt kast deg vekk hvis du står bak en som plutlsig blir skutt på.
GoldlaXiE Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kjenner en som ser igjennom smoke uansett. En cheater?
Veritas_ Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg mener det ^^ Han har ikke installert noe cheat. Men med div. innstillinger på gamma brightnes osv så ser han igjennom nesten samme hvor tykk røyken er. Tror egentlig det er en del som gjør det. Når jeg tenker på hvor ofte jeg blir skytt igjennom røyk.
Xander^ Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Du har jo hud_centerid 1 da..så får du navnet til motstander midt på skjermen..hjelper en del det..waffal hvis det er røykfult eller noen har flasha deg
DevN Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Bruker hud_centerid, men hjelper ikke noe særlig. Den er litt treg til å vise navnet på spilleren.
Xander^ Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Vel..når jeg kommer i situasjoner med mye flash og røyk, bruker jeg radaren flittig og en del spray
Bluebeans Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg mener det ^^ Han har ikke installert noe cheat. Men med div. innstillinger på gamma brightnes osv så ser han igjennom nesten samme hvor tykk røyken er. Tror egentlig det er en del som gjør det. Når jeg tenker på hvor ofte jeg blir skytt igjennom røyk. Jeg vet om den der jeg og, ulempen med den er at du ikke kan se gjennom gjerder osv.
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det våpenet JEG treffer mest teammates med er USP. Det er nok det beste våpenet for tk om de kommer i siktet ditt xD
MsTwigi Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 HE er forresten også et populært TK "våpen"....
Killerzevs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 HE er forresten også et populært TK "våpen".... lol, ja :!:
DevN Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Treffer teammaten uansett, og hopper jeg unna, klager de på dårlig teamplay etterpå. Hvis jeg ikke hopper unna, så klager de på at jeg skyter på lagkameratene.
nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det med at du treffer teamet ditt er vel dessverre en følge av den noe kronglete hitboxen i cs. Selv om du sikter litt ved siden treffer kulene allikevel... Har hørt at man ser gjennom smoke hvis du setter windows til å vise 256 farger, men jeg er ikke en patetisk cheater som bruker alle mulige fordeler som er tilgjengelig, så jeg har ikke prøvd det selv.
danilovic Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Du ser lettere gjennom smoke ved å kjøre 16bits farger. Men hvis du gjør det, er du bare lame. IKKE GJØR DET.
DevN Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Nei, tror rett og slett ikke jeg gidder. Kan være litt fair mot de andre som ikke gjør det.
nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Men det er jo lov og bruke 16 farger. Kom på LAN og vis alle at du ser rett gjennom smoke. Det blir populært...
chokke Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det må prøves enm gang ^^ Når det funker vel å merke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå