johnohod Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Denne meinar eg er ein god kandidat: Nettavisen - FIFA 2005
Sigga Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Rart at EA fortsatter klarer å presse mer ut av FIFA spillene.
johnohod Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Tja, eg tenkte ikkje først og fremst på spillet. Det har eg ikkje prøvd. Men den utrulig subjektive og grunne omtalen. Eg vart i alle fall ikkje særlig klokare av å lese den.
Sigga Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Tjaa...Men de har jo lagd FIFA siden 96...Har spillt de fleste versjonen og nesten bare grafikken som er forskjellen.
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Tjaa...Men de har jo lagd FIFA siden 96...Har spillt de fleste versjonen og nesten bare grafikken som er forskjellen. De oppdaterer jo også med hensyn til at spillere skifter klubb o.l. da
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Nå var det vel ikke selve spillet som var poenget med denne tråden, men måten anmeldelsen ble skrevet på; fantastisk dårlig. "Kampene er den store forskjellen, fuck off the ball er der fortsatt – men heldigvis ikke så fremtredende. Eller så er det bare det faktum at jeg ignorerer dritet som gjør at jeg tåler det."
Musty Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 (endret) det var en av de dårligste og mest idiotiske anmeldelsene jeg noen sinne har lest. hvem som bruker et sån språk i en anmeldelse da? og hva er det han egentlig mener? FY F for et spill sier han, men er det positivt eller negativt? Han gir det terninkast 5, men han sier jo nesten ingen ting positivt med spillet... elendig.. edit: har hatt en tendens til å glemme ord i det siste, og det gjorde jeg nå også Endret 8. oktober 2004 av Musty
Zeph Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Det viser jo at du ikkje kan gi eit spel til hvilkensomhelst og be han\ho lage ein anmeldelse av det. Du må ha ganske god innsikt i både spel og det å skrive ein artikkel for å lage det bra, noget han i nettavisen ikkje klarte.
paalnisja Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Takk for masse skryt til min anmeldelse. Å bli disset her er jo nesten bare skryt. Omtrent som å sammenligne med da jeg fikk min egen hatside hos Stabæk fordi jeg skrev om engelsk fotball. FIFA er et vanskelig spill å anmelde fordi det stort sett er likt hvert eneste år. Noen etterlyste positive ting i anmeldelsen: Poenget er at «FIFA 2005» føles som fotball. Funker som juling Det er bare fotball. Det føles som fotball Etc.. Samtidig er det viktig å observere at å skrive anmeldelse for den jevne mannen i gaten er noe annet enn å skrive anmeldelser for folk som har spilt dataspill siden 1982. Meg selv f.eks. Når det gjelder "fy faen for et Fifa"... vel, for de få av dere som liker fotball og som har vært på en fotballkamp: "Fy faen for et mål" er et ganske bra og positivt uttrykk som brukes av mange i den virkelige verden.
StaBBer Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Dette er rett og slett hva jeg kaller en useriøs anmeldelse!
Passasjer Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Veldig useriøst. At mølet blir spikra opp på spill-sidene til tv2 er meg ubegripelig.
Illmatic Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Takk for masse skryt til min anmeldelse. Å bli disset her er jo nesten bare skryt. Omtrent som å sammenligne med da jeg fikk min egen hatside hos Stabæk fordi jeg skrev om engelsk fotball. FIFA er et vanskelig spill å anmelde fordi det stort sett er likt hvert eneste år. Noen etterlyste positive ting i anmeldelsen: Poenget er at «FIFA 2005» føles som fotball. Funker som juling Det er bare fotball. Det føles som fotball Etc.. Samtidig er det viktig å observere at å skrive anmeldelse for den jevne mannen i gaten er noe annet enn å skrive anmeldelser for folk som har spilt dataspill siden 1982. Meg selv f.eks. Når det gjelder "fy faen for et Fifa"... vel, for de få av dere som liker fotball og som har vært på en fotballkamp: "Fy faen for et mål" er et ganske bra og positivt uttrykk som brukes av mange i den virkelige verden. ja, å bli disset er å få skryt. når f.eks eminem disser ja rule i en sang, skryter han egentlig bare av han....
Hr. Jenssen Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Denne meinar eg er ein god kandidat:Nettavisen - FIFA 2005 Hva mener de med... og det er – overraskende nok – veldig bra??? Har ikke de andre FIFA spillene vært bra da? EDIT: Etter å ha lest mer, har jeg funnet ut at denne personen ikk skulle testet fotball spill, men ikke nok med det; Han skulle aldri testet spill i det hele tatt! Han er det en anmelder IKKE skal være: PERSONLIG! HELE VEIEN IGJENNOM er denne personen personlig i sine komentarer!!! Det ga det omtrent like lite fotballfølelse som å se Boring Chelsea. Altså, nå er jo ikke jeg noen Chelsea fan, men likevel! Hadde han sagt slik om Liverpool haddde jeg umiddelbart begynt å sende HAT-meldinger til han! (selv om det er snart på tide å skifte ut de slitne kommentatorene og få noen som har greie på musikk til å velge en stil man går for istedenfor å sprike som Rooneys eskapader bruker å gjøre det). Komentatorene skal IKKE skiftes ut! De er jo verdenskjente! I tillegg er musikken en smak-sak, og personlig (!) synes jeg den passer ganske greit! Nå er jo jeg delvis en anmelder (tester spill for lokal-avisa), så jeg har bitte litt peiling (skryter ikke nå), men jeg kan jo ta feil...andre som har samme mening som meg? Gamer.no folka sin mening??? Endret 8. oktober 2004 av MeTa][iC
Windoge Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 [iC' date=08/10/2004 : 15:04] Denne meinar eg er ein god kandidat:Nettavisen - FIFA 2005 Hva mener de med... og det er – overraskende nok – veldig bra??? Har ikke de andre FIFA spillene vært bra da? Mange av de rimelige ganske Fifa spillene var alt for enkle. Var så og si nesten umulig å tape en kamp, i tillegg til at det ikke var noe form for vanskelighetsgrad som det er nå.
paalnisja Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hei Jeg skal poengtere litt mer. Ja, det var det man kan kalle en useriøs anmeldelse om man sammenligner med dedikerte spillsider eller spillmagasiner. Nettavisen er en nyhetsavis, med tabloid tilsnitt. Skulle jeg ha skrevet anmeldelsen for et tyngre medium hadde jeg nok tatt med andre ting. Dessuten - alltid hyggelig med tilbakemeldinger direkte, og ikke bare på skjulte, obskure forum Rock on. Det viktigste er jo at EA har klart å lage et skikkelig FIFA. Nå skal jeg snart hjem og spille Rome: Total War.
viranth Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ikke noe bra anmeldelse dette nei, men som han sier, vanskelig spill å anmelde. Får inntrykk av at anmelderen har prøvd å gjøre anmeldelsen kul, men har ikke helt lykkes. Jeg synes heller ikke det han sier stemmer: "Føles som man styrer en fotballkamp" - jeg kan med hånden på hjertet si at dette ikke stemmer, AIen i spillet er helt horribel, de løper ikke for å møte ballen engang! (om dette er en innstilling så beklager jeg for min uttalelse). Jeg spilte mye FIFA 99 på N64, og fremdeles synes jeg det spillet var bedre enn alle spill som har kommet siden.
Hr. Jenssen Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 [iC,08/10/2004 : 15:04] Denne meinar eg er ein god kandidat:Nettavisen - FIFA 2005 Hva mener de med... og det er – overraskende nok – veldig bra??? Har ikke de andre FIFA spillene vært bra da? Mange av de rimelige ganske Fifa spillene var alt for enkle. Var så og si nesten umulig å tape en kamp, i tillegg til at det ikke var noe form for vanskelighetsgrad som det er nå. Ja, det var jo litt teit... Man spilte en kap som varte i 5minutter, så vant man 20-0
Windoge Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ja, og realistiske kamper på 45 minutter per runde kunne dermed ikke nytes på grunn av meget høy på score på det laget du kontrollerer.
Hr. Jenssen Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ja, og realistiske kamper på 45 minutter per runde kunne dermed ikke nytes på grunn av meget høy på score på det laget du kontrollerer. Jo, sant... Men si noe om det jeg redigerte inn i det samme innlegget da!
DesertGlow Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Forstod stort sett ikke så mye av det som stod der. Særlig det psilocybe påpeker er totalt uforstålig. Hvis dette er for menigmann skrevet på en tabloid måte så tror jeg vi har vidt forskjellig oppfatning av hva menigmann ønsker å lese og har forståelse av, og ikke minst hva som er tabloid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå