Wooho Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Noen som vett om vi som har HL2 kupong får Day of Defeat: Source* Eller HL Source* CS: s funka good det Det lurer jeg også på! Rett meg opp hvis jeg tar feil, men er ikke hele HL-2 klart til å lastes ned via steam allerede nå? Endret 7. oktober 2004 av Wooho Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Nei vi med hl2 kupong får desverre ikke dod:source eller hl1:source. Les mer på www.steampowered.com Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hvor får vi HL2 kupong? Når vi kjøper skjermkort? Skal kjøpe meg MSI 6800NU 128MB på komplett når de får det inn, får jeg med HL2 kupong her? EDIT: HER MÅ VI SLÅ TIL! *Fjernet oppfordring til piratkopiering* Endret 8. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvor får vi HL2 kupong? Når vi kjøper skjermkort? Skal kjøpe meg MSI 6800NU 128MB på komplett når de får det inn, får jeg med HL2 kupong her? Neineinei.. det var ATi som bundlet XT kortene sine med HL2 kupong før..! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvor får vi HL2 kupong? Når vi kjøper skjermkort? Skal kjøpe meg MSI 6800NU 128MB på komplett når de får det inn, får jeg med HL2 kupong her? EDIT: HER MÅ VI SLÅ TIL! Dette innlegget har blitt redigert av -Teddy-, 07/10/2004 : 22:59 Vedlagt bilde (Klikk på bildet for å forstørre) Hva har det med saken å gjøre? Er hele HL-2 spillet klart for nedlastning? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvor får vi HL2 kupong? Når vi kjøper skjermkort? Skal kjøpe meg MSI 6800NU 128MB på komplett når de får det inn, får jeg med HL2 kupong her? EDIT: HER MÅ VI SLÅ TIL! Takk for tipset Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Elsker grafikk motoren Liker spesielt vannet og knusende vinduer, mmm, den første halvtimen sprang jeg bare rundt i et tomt LAN-game og knuste vinduer i office Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvor får vi HL2 kupong? Når vi kjøper skjermkort? Skal kjøpe meg MSI 6800NU 128MB på komplett når de får det inn, får jeg med HL2 kupong her? Neineinei.. det var ATi som bundlet XT kortene sine med HL2 kupong før..! Ok, takk for opplysningen Ventet ikke å få med noen kupong uanz Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er kjempefornøyd egentlig, bortsett fra én ting, og det er den sinnsvake knitringen jeg får i headsettet på aztec (kun der) og stopsound funker ikke sirissene er like irriterende her som i tidligere csversjoner. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 http://www.clanlebowski.com/images/cs_s%20...s_s%20pics.html Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Og en ting til... Ikke bli for opptatt av å studere detaljene på pcene i Office.. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hehe, PC med sin egen livvakt. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Når kan vi kjøpe dette i butikkene? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Når kan vi kjøpe dette i butikkene? Ryktene sier 26. nov Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvorfor kjøpe CS-sorce når man kan bare aktivere hele spille og laste det ned hvis man har HL-2 kupong eller Coundition-Zero cd-key! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvorfor kjøpe CS-sorce når man kan bare aktivere hele spille og laste det ned hvis man har HL-2 kupong eller Coundition-Zero cd-key! Har ikke HL2 kupong, CZ key gjelder bare beta! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Off-topic: Vi får vel HL1 source gratis, vi som har kjøpt HL? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ble veildig lei meg nå For jeg Får ikke Day of Defeat: Source* eller HL Source Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvorfor kjøpe CS-sorce når man kan bare aktivere hele spille og laste det ned hvis man har HL-2 kupong eller Coundition-Zero cd-key! Har ikke HL2 kupong, CZ key gjelder bare beta! Kan kjøpes her! Lenke til kommentar
Rash Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva faen!? Jeg får beskjed om at cdkey er duplicated! Jeg har en hl2 coupon.. Noen andre som har samme problem? HJELP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå