Gå til innhold

AC Ryan forumkonkurranse ::Avsluttet::

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette blir vansklig med di strenge reglen på signatur her ... fleste andre formua har jo helt ville signature (ikke det at eg vil at vi skal ha det )

Skrevet
dette blir vansklig med di strenge reglen på signatur her ... fleste andre formua har jo helt ville signature (ikke det at eg vil at vi skal ha det )

Hehe, ja. Ikke så lett å bruke bare 4 linjer.. Får se om jeg gidder å lage noe mer iøynefallende (og samtidig mer irriterende) :lol:

Skrevet

Noe sånn, ja! Det går an å gjøre noe som er iøynefallende på et ellers "kjedelig" og oversiktlig forum selv uten bilder og mange linjer.

Typhon og Turbel: Dere må huske å lukke tagger...

Skrevet
konkurranse? jeg vil nå kalle det massiv reklame jeg da.

Pøh! Jeg biter gladelig på sånne ting! :!:

Alt som ikke koster penger er bra (solgte sjelen min for en vaffel en gang).. :innocent:

Skrevet
Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.
Skrevet (endret)

skulle kunne brukt mere en 300 tegn inkludert BBcode

vill ha inn noen farge men bel for mange tegn

får faktis ikke brukt mere en 284tegn :no:

vansklig og bestemme seg

Endret av FtZ-
Skrevet (endret)

prøver meg jeg og..

btw i have a A.C Ryan Acrylic case :thumbup:

edit: jeg vil kalle dette en utfordring fordi vi ikke kan bruke bilder, hadde det vært lov, hadde masse folk med photoshop "skillz" kommet og utkonkurrert oss alle..

Endret av LenniZ
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...