Dragon Hunter Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Denne tråden handler ikke om styggeste sang, men om den mest kvalmende sangen. Her er de sangene som jeg synest at er mest kvalmende: O-Zone - Dragostea din tei Tarkan - Simarik
Manx Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 O-Zone - Dragostea din tei Soleklar vinner med flere hundre kilometers margin til neste mann.
likferd Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Den der "chew gum" sangen er også rimelig fæl..
obotron Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Den der "chew gum" sangen er også rimelig fæl.. Men den kommer ikke i nærheten av sangene til O-zone...
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Den der "chew gum" sangen er også rimelig fæl.. Men den kommer ikke i nærheten av sangene til O-zone... Dei kan vel knapt kalles sanger i fleirtal.
notalive Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 O-Zone - Dragostea din tei Soleklar vinner med flere hundre kilometers margin til neste mann. synes den er bra jeg Emilia - Big Big World den komer høyt ja
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 alle o-zone sangene, og den chewing gum sangen, jeg klarer den ikke! den som har skrevet den sangen satt sikkert på fjellet og røkte hasj da han skrev den !
Purify Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Absolutt alt som har med trance, dance, house og slikt møkk å gjøre. Jeg tar ikke kritikk på denne. Dette er min personlige mening.
jh_ Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 alle o-zone sangene, og den chewing gum sangen, jeg klarer den ikke! den som har skrevet den sangen satt sikkert på fjellet og røkte hasj da han skrev den ! *kremt* Mange som skriver bra låter selvom de har røyka
TLZ Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Egentlig så tror eg det er akkurat det o-zone ikke gjorde... for å sitere Bill Hicks:See I think drugs have done some good things for us. If you don't think drugs have done good things for us then do me a favor. Go home tonight and take all of your records,tapes and all your CD's and burn them. Because, you know all those musicians who made all that great music that's enhanced your lives throughout the years? Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreal fucking high on drugs.
ParaNode Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) O-Zone ja... Hadde det vært opp til meg, skulle de gutta der vært satt ut skogen når de var små, evt. vært kappet opp i småbiter og gitt til en haug med kjøttetende grevlinger. Ellers forlater jeg bygget hvis noen setter på den derre chewing gum-greia. fant også en ny hat-sang etter oslolan også, men denne vet jeg heldigvis ikke hva het. den går no sånt som: "arripipipi, arripipi. arripipipi, arripipi." med no meksikansk-inspirerte blåseinstrumenter i bakgrunnen. Endret 7. oktober 2004 av ParaNode
miniPax Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Peaches med Rosa Helikopter har hatt en klar førsteplass hos meg siden Tg for et par år siden.... Pokker ta han som laga demo med den som ringetone som melodi...
apoxdigital Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Åh her er det MANGE. O-zone er høyt oppe, men ikke så ille som : Maroon 5 - This love Anastacia - "Den der you live in a world where you didnt listen" - Sick tror jeg Emilia - Big Big Girl Avril Lavigne - My Happy Ending Jani og Onkel Pe - Drikke øl ett eller annet Hoobastank - Reason jeg HATER de sangene, jeg blir dritsur automatisk (jeg har ekstremt god selvkontroll) og bare ved å skrive navnet på de sangene kjenner jeg det i gutsen.
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Alle Idol-sangene, alt av O-Zone, Aqua eller Toy Box og sist men ikke minst Mo-Do - Eins, Zwei, Polizei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå