Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Sitter og hører på albumet nå... Får frysninger langt nedover ryggen! Noen andre som mener dette albumet er genialt?
Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Sitter og hører på albumet nå...Får frysninger langt nedover ryggen! Noen andre som mener dette albumet er genialt? Jepp! Supert album! Håper Red Hot kommer med et nytt studio-album snart
Jan Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg må si jeg ikke hadde heilt sansen. Jammen etter Give it Away var vel selve lyspunktet.
Staalkontroll Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Det var din personlige mening... Hør "jammen" etter The zephyr song....den er til og grine av
Purify Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Vel, denne tråden er kanskje ikke den mest ideelle å ta dette i, men siden det ikke finnes noen andre (ikke i følge søkefunksjonen, i alle fall) tråder om RHCP, så tar jeg det her. Personlig må jeg si at misliker musikken til RHCP virkelig sterkt. Stort sett alle riffene i alle sangene har like tendenser, og akkurat den samme lyden på gitaren. Bassen følger gitaren stort sett 100%, så den er akkurat like standarisert som gitaren. Trommene er kjedelige og ensformige, og har ofte en tendens til å bare forsvinne. () Vokalen er stygg, og vansindig gresselig. Den gir meg frysninger langt nedover ryggen, på den negative måten.
FrenChie Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Klarer fint å høre på det. Avslappendes musikk
Mushaboom Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Personlig må jeg si at misliker musikken til RHCP virkelig sterkt. Stort sett alle riffene i alle sangene har like tendenser, og akkurat den samme lyden på gitaren. Bassen følger gitaren stort sett 100%, så den er akkurat like standarisert som gitaren. Redd du tar stygt feil her. Hør f.eks på All Around the World. RHCP er jo faktisk kjennt for å la bassen og gitaren spille asynkront! Det stemmer heller ikke at alle sangene har like tendenser. Hør f.eks forskjellen på albummene Mothers Milk/ Freaky Styley og Blood Sugar Sex Magic. Dette til informasjon!
Mushaboom Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Jeg slenger meg mot Purifys side. What? edit: haddis spør om noen andre liker albummet. Nok tull nå Endret 10. oktober 2004 av suzze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå