Gå til innhold

den nye samsungen d500 er lansert!


2m

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har PCUtstyr antatt at den kommer inn i butikkene 09.11 og

Komplett har antatt ca 10 dager står det...

Men på MPX og XD står det ubekreftet 19.11

Pcutstyr.no og komplett.no har den antatt inn til 9 desember! men til 4165,-!

 

mpx.no og xd.no har den ubekreftet inn 19. november, men til 4388,- :(

 

går nok for komplett.

Lenke til kommentar
Pcutstyr.no og komplett.no har den antatt inn til 9 desember! men til 4165,-!

 

mpx.no og xd.no har den ubekreftet inn 19. november, men til 4388,- :(

 

går nok for komplett.

Nå har de endelig fastsatt en dato, men at det er så lenge til er dumt da... :(

Tror ikke alle får den mobilen med en gang hvis de bare tar inn 9-10 stykker som det står nå!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

altså noe som hadde gått ann da om 80 MB minne blir for lite, Er å laste ned musikk fra nye djuicemusikk... for de er under en MB i størrelse i forskjell til 3-4 som en vanlig sang er.... man får jo trippelt med sanger på den måten!!!

 

minuset er jo at djuice musikk koster 15; pr. sang. (tror jeg) lastes ned over wap...

 

se innpå www.djuice.no

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Å ha en MP3 spiller i tillegg ? Da går jeg med 2 enheter i lomme istedenfor 1. Helt waste. Allikavel koster en extra MP3 spiller 2000,- korner. Da har du plustelig betalt 6500 for Samsung D500 istedenfor. Dette blir for dumt argument.

 

For 2000 får du nesten en ipod mini med 4gb lagring, langt bedre lyd, samt at du ikke trenger å være redd for batteriet på telefonen når du hører musikk.

 

Folk har forskjellige behov. For meg vil det være langt å foretrekke med en liten telefon, så tar jeg heller med meg ipod'en når jeg skal høre musikk.

Telefonen har jeg med meg overalt.

 

For oss som tenker litt på hva man skal bruke telefonen til er avkall på minnekort en enorm svakhet. Som sagt MP3 spilleren mister hele sin funksjon.

 

Vel, jeg tenker en god del på hva jeg skal bruke telefonen til. Og jeg har overhodet ikke behov for minnekort. Men jeg er enig i at 80mb er altfor lite for en mp3 spiller. jeg kommer trolig til å legge inn et par favorittsanger i tilfelle.

Det viktigste er å ha masse minne til meldinger, bilder, spill og annen moro.

 

 

undrende, som liker d500 godt.. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dermed er Nokia 6230 den telefonen man kan få mest ut av (glem skjermen og kvalitetsfølelsen sammenlignet med Samsung SGH-D500) Den har jo minnekort også.

 

Ville likevel glatt gått for en D500, selv om Nokia 6230 er en kongetelefon.

Med så dårlig skjerm og kamera som det er på 6230 er denne utelukket. Nokia ligger milevis bak de andre mobilprodusentene pr dags dato.

 

Skulle fått inn noen flere asiatiske produsenter på det norske markedet. DET hadde vi sårt trengt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...