Gå til innhold

Firefox extension: få lik statusbar som Opera?


Anbefalte innlegg

jepp og vi (iallefall jeg respekterer ditt valg) så lenge det valget ikke er IE :p

 

men jeg liker FF iallefall, først og fremst p.g.a. funksjoner, sikkerhet, og det faktum at det er totalt gratis, open source prosjekt...

 

at noen fritidsfolk kan lage noe så profft burde gi firma som MS ett spark i rumpa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
"Et lite spørsmål til, hvordan får man Firefox til å default åpne "åpne-i-nytt-vindu" linker i en tab istedenfor i et nytt vindu? "

 

Tabbrowser Preferences 0.6.5 extention er den eneste som fungerer skikkelig slik jeg vil det iallefall...knot litt med instillinger der, og jeg kan NESTEN love deg at det blir bra ;)

En lurere måte å tvinge alle linker som i utgangspunktet til å åpnes i nytt vindu, er å gå til about:config (ved å taste dette i adresselinja) finne browser.tabs.showSingleWindowModePrefs, og endre denne til true ved å dobbeltklikke på den. Dermed får du flere innstillinger under Tools -> Options -> Advanced -> Tabbed browsing. :)

Lenke til kommentar
Hvor kan du få lastet ned sånne såkalte extensions? Noen å anbefale? Forklaring på det de gjør?

Er litt misførnøy med nedlastning progr i FF, kan ikke velge hvor en vil legge d, bare en default plass.. Noen instillinger eller noe jeg kan gjøre med det?

https://addons.update.mozilla.org/extension...ication=firefox

 

2. Preferences -> Downloads -> Ask me where to save every file

Endret av Gimper
Lenke til kommentar
Hvor kan du få lastet ned sånne såkalte extensions? Noen å anbefale? Forklaring på det de gjør?

Er litt misførnøy med nedlastning progr i FF, kan ikke velge hvor en vil legge d, bare en default plass.. Noen instillinger eller noe jeg kan gjøre med det?

Du kan jo bare høyreklikke og velge "save target as" (det er ikke ordrett slik det står, men det er nesten det samme. Jeg får ikke sjekket akkurat nå fordi jeg sitter ikke på min egen maskin).

Eller du kan gjøre som de andre sier: velg en standard nedlastingsmappe hvor alt legger seg.

Lenke til kommentar
FF (og Opera) må ha mange plugins noe som gjør at de ikke blir like "allemanseie" som IE

Må de det? Jeg har aldri installert noen plugins hverken til opera eller firefox, og allikevel synes jeg at jeg kan gjøre mye mer enn jeg kan med IE.

Hva er det da IE kan gjøre som ikke firefox eller opera kan "out of the box"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...