Gå til innhold

Half-Life 2 Scores Best Ever PC Zone (UK) Review

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jo selvfølgelig med smak og behag å gjøre. Selv mener jeg at mange anmeldere har overvurdert Doom 3. Det er etter min mening ikke ett 5'er eller 6'er spill (terningkast altså), og jeg er glad i mine FPS spill ;) .

Men får ett spill jevnt over knallkarakterer, kjøper jeg det. Grunn til at jeg nettopp investerte i knallspillet Burnout 3. Og av samme grunn, droppet jeg Silent Hill 4 (en serie jeg er stor fan av), fordi spillet fikk veldig skuffende karakter.

Når det gjelder HL 2 kommer jeg til å kjøpe det uansett karakterer anmelderne gir det. Men det ser jo ut som om det ikke skal noe problem, 96% og 97% er jo helt glimrende... :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Omtalene sier ofte, i tilfeller med xtremt-opphypet spill som dette, mer om bladene/sidene enn de gjør om spillene.

Hvem våget vel i første omgang å gi D3 "korrekt" omtale.

Jeg driter i omtalene som er ute nå. Faktisk bryr jeg meg ikke om noen omtaler av hl2. Jeg blir ikke imponert av dem, og jeg hadde heller ikke blitt imponert om valve/videndi hadde kommet til enighet nå, og fått spillet ut.

Etter all dritten valve/vivendi har slengt på oss nå skal spille igjennom hele spillet før jeg eventuellt betaler noen for noe.

Endret av genesis
Skrevet

Selv om det er all grunn til å sette spørsmålstegn bak tidlige anmeldelser (jamfør "gir de 97%? det bladet skal jeg kjøpe"), er det vanligvis en viss sammenheng mellom karakter og kvalitet i blader som PC Zone. Hvis vi antar at en slik sammenheng eksisterer, er det selvfølgelig interessant å høre hva de som faktisk har spilt spillet, synes.

Genesis: det er ingen som skylder deg noe.

Skrevet
Til nå har HL2 fått: 90, 96, 96, 97 %

Ser ut som de fleste får sine forventninger oppfylt. ;)

Hvor har det fått 90% ?

I PC Gameplay (NL), de gav det lavere score pga at det ikke er death match mulitplayer for HL2.

Skrevet

Håper for PC Zone sin skyld at spelet følger opp til forventningene. Skal tru kva det hadde fått om ingen hadde visst noko om det før dei fekk det levert i hendene.

Skrevet
Håper for PC Zone sin skyld at spelet følger opp til forventningene. Skal tru kva det hadde fått om ingen hadde visst noko om det før dei fekk det levert i hendene.

Tror egentlig ikke det hadde gjort noen forskjell på resultatet. 97% er en veldig høg score og hittil har omtrent alle anmeldelsene sagt at spiller lever opp til forventningene også mer enn de hadde forventet.

Skrevet

Anmeldelser er ikke alt, men når et spill har så høye forventninger blandt publikum er det artig å se om spillet faktisk lever opp til disse. Når da visse anmeldere sier at spillet OVERGÅR forventingene så bør en ihvertfall kunne ta det som et positivt tegn!

Etter all dritten valve/vivendi har slengt på oss nå skal spille igjennom hele spillet før jeg eventuellt betaler noen for noe.

Å, så tøff du er.... :cool::roll:

Skrevet
Til nå har HL2 fått: 90, 96, 96, 97 %

Ser ut som de fleste får sine forventninger oppfylt. ;)

Hvor har det fått 90% ?

Mangel av deathmatch i flerspiller førte til dette.

Skrevet

oerhört_

Hvor skrev jeg at noen skylder meg noe? :roll:

Se heller på det andre veien.

Valve/vivendi har til nå, bare kommet med manipulerende informasjon, for å hype opp hl2, skape forventninger, og styre markedet. Direkte falsk informasjon også.

Ettersom jeg har grunn til ikke å stole på offesiell informasjon, har jeg grunn til å se all informasjon uverdig.

For alt jeg vet er hl2 en hl1 modd, med elendig grafikk, fysikk, story osv.

Jeg skylder ikke valve/vivendi noe, før jeg VET jeg sitter med ett bra spill, som jeg kommer til å benytte meg av.

cAp?

smetho_

Noen er sterkere enn andre i psyken.

Jeg har prinsipper, som jeg følger.

Skrevet (endret)
oerhört_

Hvor skrev jeg at noen skylder meg noe?  :roll:

Se heller på det andre veien.

Valve/vivendi har til nå, bare kommet med manipulerende informasjon, for å hype opp hl2, skape forventninger, og styre markedet. Direkte falsk informasjon også.

Ettersom jeg har grunn til ikke å stole på offesiell informasjon, har jeg grunn til å se all informasjon uverdig.

For alt jeg vet er hl2 en hl1 modd, med elendig grafikk, fysikk, story osv.

Jeg skylder ikke valve/vivendi noe, før jeg VET jeg sitter med ett bra spill, som jeg kommer til å benytte meg av.

cAp?

smetho_

Noen er sterkere enn andre i psyken.

Jeg har prinsipper, som jeg følger.

Denne rettsaken startet allerede i 2002 og har blusset opp nå pga. at HL2 skal distrubiseres over Steam. Ingen av de har kommet med manipulerende informasjon. de har egentlig ikke kommet med noe særlig med informasjon i det hele tatt. Valve har levert RC til VU og deres ansvar for HL2 er egentlig tatt over av VU, Vivendi kan nå gjøre som de vil.

Dersom du er såpass paranoid og tror at HL2 kanskje bare er en HL mod så får det så være :p Bare vent, HL2 kommer det er iallefall helt sikkert og grafikken, gameplayet og storyen er i toppklasse.

Endret av TCi
Skrevet
(Genesis) For alt jeg vet er hl2 en hl1 modd, med elendig grafikk, fysikk, story osv
Den kommentaren der er så langt ifra sannheten at jeg får lyst til å gi deg pryl, vet du i det hele tatt hvem spill du snakker om?
Skrevet
(Genesis) For alt jeg vet er hl2 en hl1 modd, med elendig grafikk, fysikk, story osv
Den kommentaren der er så langt ifra sannheten at jeg får lyst til å gi deg pryl, vet du i det hele tatt hvem spill du snakker om?

Er helt enig, Merlin. Makan til dust.

Skrevet
Merlin _

Kan du ikke heller kommentere innlegget i sin helhet?

Kanskje du er dum nok til ikke å stille deg sterkt kritisk til folk som har kommet med direkte falske utsagn (direkte eksempel, hl2 skal være ferdig 30. september..... noe de så absolutt ikke klarte (/kunne klart)).

"For alt jeg vet..." kommentaren var å sette ting på spissen, da jeg vet at det kreler med folk på forumet som ikke klarer å lese mellom linjene.

At det skulle bli så vanskelig å forstå at jeg overdrev trodde ikke engang jeg.

Til dere som synes det er barnslig/dustete med overdrivelse, underdrivelse, ironi osv. Kryp tilbake i skjellene og lær litt mer.

At du skal pryle meg for ikke å følge en stor stim av ukritiske, uprinsippielle, lettlevende hl2-livsfans.... gjør meg utrolig provosert.

Skrevet

Jeg synes det er barnslig med folk som tror de har krav på å piratkopiere spillet og fullføre det før de evt. bestemmer seg for om de vil kjøpe det eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...