kirjogra Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Sapphire Radeon X800XT 256MB ikke pe. Vår pris: kr 4.350,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302994&cks=PRL Tilgjengelighet: Ikke på lager. Bekreftet 39 stk 2004-10-15
Merlin Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 eh....å saken var det at? Saken er at han kanskje vil informere de på forumet som har leita/bestilt et X800XT i flere måneder men ikke fått det p.g.a mangel.
kirjogra Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 eh....å saken var det at? Saken er at han kanskje vil informere de på forumet som har leita/bestilt et X800XT i flere måneder men ikke fått det p.g.a mangel. Stemmer det, det er ikke alle som vet det. (Men det er vel ikke noen som vil ha xt hehe)
PoWerFeeD Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Kjipt! Akkurat bestillt et Powercolor x800 pro vivo som jeg skal ha vannkjøling på.. Måtte jo bare komme etter jeg hadde bestillt.. Men men..
escariot Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Bare for å være helt noldus, men hva er egentlig forskjellen mellom XT og XT PE? mvh Escariot
Carnifex Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Er det med 256-bit BUS? Det er ingen x800 kort som ikke har 256-bit minnebuss.
runeah Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Bare for å være helt noldus, men hva er egentlig forskjellen mellom XT og XT PE? mvh Escariot ja det lurer jeg også på
Mala Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 20Mhz på core og 120Mhz på minne. Simon kor mye har dette å si for ytelse`?`er vel ikkje no problem å klokke ett PRO(VIVO) opp til denne speed?? Men du kan vel klokke ett XT kort enda lengre der igjen eller?
stigfjel Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) ATI Radeon X800XT PE er et AGP-kort med 520 MHz core. ATI Radeon X800XT er et PCIe-kort med 500 MHz core. Minnehastigheten på de to kortene har jeg ikke i hodet. Edit: ser at X800XT har kommet i AGP-versjon også... Endret 4. oktober 2004 av stigfjel
svanevik Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 eg må bare si at eg har pci-express kortet x800xt......hehehe va 7 heldige som fikk d fra komplett.no.....føler meg gudommelig
stigfjel Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 eg må bare si at eg har pci-express kortet x800xt......hehehe va 7 heldige som fikk d fra komplett.no.....føler meg gudommelig Hvis du hadde hatt ATI Radeon X800XT fra ATI selv, hadde jeg kalt deg guddommelig Jeg sitter faktisk selv på et ATI Radeon X800 Pro fra ATI selv...
kirjogra Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Ja ser ut til at xt kortene er på vei inn denne månden. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40387 Men prisen er litt drøy for skole elever da.
durabit Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 eg må bare si at eg har pci-express kortet x800xt......hehehe va 7 heldige som fikk d fra komplett.no.....føler meg gudommelig Hvor mye støy er det fra det kortet? Har det noen slags form for viftekontroll?
ExcaliBuR Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Offtopic: stigfjel: BBA kortet ditt er ikke vivo? Hva er rating på minnebrikkene? Vurderer å kjøpe BBA selv. Har hatt alle generasjonene R kort som BBA selv, men pga. ting og tang (Slik som at ATi kutta ut Europa) så måtte jeg kjøpe Sapphire R350Pro... =( Ontopic: Bra at leveransen av XT kort kommer! =D
stigfjel Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) stigfjel: BBA kortet ditt er ikke vivo? Hva er rating på minnebrikkene? Vurderer å kjøpe BBA selv. Har hatt alle generasjonene R kort som BBA selv, men pga. ting og tang (Slik som at ATi kutta ut Europa) så måtte jeg kjøpe Sapphire R350Pro... =( Nei. Mitt X800 Pro er ikke VIVO. Jeg vet ikke om ATI selv gir ut VIVO-kort. Minnebrikkene på skjermkortet er 2.0ns Samsung-brikker. Med andre ord 100% etter ATI sine referansespesifikasjoner på X800 Pro (det ER referansekortet for X800 Pro). Men selv om det hadde vært et VIVO-kort hadde jeg ikke gjort noe med det. Er ikke så mye inni klokking og slikt. Men det at jeg kan spille FarCry med patch 1.2 i 1280x1024 med alt av detaljer på maks, inkudert 4/6xAA og 8xAF fullt spillbart, gjør meg mer enn fornøyd. Edit: grunnen til at jeg ikke gadd å prøve å få tak i et VIVO-kort, var at det var en på forumet som importerte kortet for nesten 2 måneder siden, og jeg da betalte ca 3000 for det i midten av august. Synes det var en ganske god deal uansett. Endret 5. oktober 2004 av stigfjel
ExcaliBuR Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Vi kjører "offtopic" siden den virker rimelig død som diskusjon uansett : stigfjel: Vet at BBA korta er "Reference Design" Eid noen selv også. 2.0ns, hmm... ATi selger ViVo kort jo. Hmm... Har du sjekka om det er lasercuts? Eller vil du ikke gjøre noe med det? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå