Gå til innhold

Messenger 7.0 BETA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper det blir mulig å ha gif bilder som display pics i 7'ern!

men han med det bildet der hadde tragisk skin på xp da, så da hjelper det lite :hrm:

Skrevet

men han med det bildet der hadde tragisk skin på xp da, så da hjelper det lite :hrm:

:hmm: *ser ikke sammenhengen mellom VS'n min, og .gif i MSN*

Skrevet

det var ikke meningen å trekke noen sammenhenger mellom d, det jeg mente med tragisk skin, var at en eller annen synes det så stygt ut :p med en fetere skin ville det blitt bedre :thumbup: jeg synes uansett det ser lovende ut!

Skrevet

etter det jeg kan se så henger MSN messenger etter med funksjoner. det med at avateren vises når folk logger på har dMSN hatt lenge nå. iallefall har jeg hatt mulighet til å ha det lenge i min dMSN 1704 og 1706.

Skrevet (endret)

Funker dårlig... :cry:

Det skal faktisk bli mulig.. Du ser dem endelig har suttet av plass till deluxe pixtures.. Noe som var meninga å bli lansert i fjor.. :p

Her er fler bilder..

Screenshoots

Alle feil som hittils er oppdaga

Bugs

Endret av HoaXed
Skrevet

kewlt... den Packs knappen i conversation window, kan man legge inn emoticon packs som man har lasta ned der? isåfall, FETT

Skrevet
kewlt... den Packs knappen i conversation window, kan man legge inn emoticon packs som man har lasta ned der? isåfall, FETT

Jah :p

Er flere å flere servere med msn betaen som blir lagt ned, men..

Vis noen ikke finner, kontakt meg.. Har den ute på hjemmesia mi.. ;)

Skrevet

Og så var det slutt på det!

Artikkel finner du her.

Merket i dag at jeg ikke fikk logget på med MSN 7 BETA, så jeg måtte legge inn verson 6.2.

Betaestingen er avbrutt pga. et sikkerhetshull i forbindelse med med funksjonen «Winks». Så da må vi nok vente til den endelige versonen kommer.

XenZor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...