Gå til innhold

Doom filmen tar form

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var vel en imp ikke en hellknigth.

Utifra traileren kan jeg røpe slutten: Alle dør utenom en swat gubbe og ei dame som sprenger hele skiten og kommer seg ut akkurat i tide. Alt er tilsynelatene ok men rett før rulleteksten får man så vidt se et klipp av en imp som brøler (overlevde).

:)

Endret av TrulZern
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Swat gubbe som ovelever er vel han som kaller seg Rock. Er det ikke han som er hovedrollen i filmen da?

Nei det er det ikke. Det er Karl Urban (kejnt som Eomer i Ringenes Herre-filmene) som er hovedpersonen.

Sarge (The Rock) er også en viktig person i filmen, men han er ingen hovedperson. Om han dør eller ikke, vet jeg ikke.

Tror egentlig ikke Rocker'n lar seg dø i en film. :p

Skrevet
[iC' date=04/08/2005 : 18:23]
Swat gubbe som ovelever er vel han som kaller seg Rock.  Er det ikke han som er hovedrollen i filmen da?

Nei det er det ikke. Det er Karl Urban (kejnt som Eomer i Ringenes Herre-filmene) som er hovedpersonen.

Sarge (The Rock) er også en viktig person i filmen, men han er ingen hovedperson. Om han dør eller ikke, vet jeg ikke.

jeg likte Karl Urban bedre i rollen som en russisk leiemorder.. han er en sykt bra skuespiller! :)

Skrevet
[iC,04/08/2005 : 18:23]
Swat gubbe som ovelever er vel han som kaller seg Rock.  Er det ikke han som er hovedrollen i filmen da?

jeg likte Karl Urban bedre i rollen som en russisk leiemorder.. han er en sykt bra skuespiller! :)

I Supremacy? Nja, syntes nå han passet perfekt som Eomer, jeg da.

Men tilbake til saken nå da, hva? ;)

Urban spiller en fyr som har mistet søsteren sin på den basen (tror det var sånn).

Det er derfor han får med seg Sarge og de andre soldatene, for å sjekke ut hva som har skjedd på basen (og å finne søsteren).

Skrevet
[iC' date=04/08/2005 : 18:23]

Got it. :)

Skrevet
[iC,04/08/2005 : 19:45]
[iC,04/08/2005 : 18:23]

I Supremacy? Nja, syntes nå han passet perfekt som Eomer, jeg da.

Men tilbake til saken nå da, hva? ;)

Urban spiller en fyr som har mistet søsteren sin på den basen (tror det var sånn).

Det er derfor han får med seg Sarge og de andre soldatene, for å sjekke ut hva som har skjedd på basen (og å finne søsteren).

And then Sarge falls in love :love:

*OT & Pirke*:

The Rock (eller Dwayne Johnson som han egentlig heter) har selv sagt at han (i likhet med Vince Vaughn) at han hater love-scenes i filmer, og derfor unngår dem.

Vi får se om DOOM får en (tvilsomt og heller upassende). ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror nok han mente at de kunne fått laga en bedre Hellknight.

Man kan jo bare se på gamle filmer som Predator, Alien, Aliens, osv osv. De har jo kjempebra kostymer, selv om at de alle er laget på '70-80-tallet.

Skrevet
[iC' date=23/08/2005 : 02:27] Tror nok han mente at de kunne fått laga en bedre Hellknight.

Man kan jo bare se på gamle filmer som Predator, Alien, Aliens, osv osv. De har jo kjempebra kostymer, selv om at de alle er laget på '70-80-tallet.

men nå har vi bare sett et bilde av den.. trur vi må vente til filmen kommer, så vi får se den i aksjon!.. vanskelig og bedømme ut fra et bilde egentlig..

• 2 uker senere...
Skrevet
[iC' date=04/08/2005 : 18:23] Sarge (The Rock) er også en viktig person i filmen, men han er ingen hovedperson. Om han dør eller ikke, vet jeg ikke.

Sarge dør hvertfall, det er helt sikkert. Og det var ikke lett å drepe kverke'n heller.

Har dere ikke runda Doom3 dere som kommenterer her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...