nord Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Doom ser ut til å begynne å ta form, 3 skuespillere er så langt med: Doom (2005) The Rock Rosamund Pike Karl Urban de starter innspilling innen denne måneden
Bear^ Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Fan, typisk hollywood story, noen som er ute etter hevn fordi noen andre drepte noen som hovedpersonen var svært glad i, foreldre, søstre/brødre, tidligere kjærester, kjærester. Klarer de ikke å komme opp med noe nytt der borte? Kunne de ikke holde til den originale storyen til Doom? En marinesoldat som ikke oppførte seg etter protokollen blir sendt til Mars for å tjene der, mens ting skjer nedi labben. Noe skjærer seg og vår mann må finne ut av det. Tror ikke denne filmen om Doom kommer til å bli noe bra, storyen som de sier der på den sida skriker typisk Hollywood
CPurcell Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Uff ja det ser ut som om hollywood kommer til å gjøre det på sin måte ja. Jeg håpte også på at fimen kom til å bli som spillet, men neida. Vel, jeg skal nok se den for det. Bare håper på at filmen ikke blir dårlig, eller altfor dårlig.
Bear^ Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Finnes alt for mange slike filmer ute nå for tiden, trenger ikke en til. La det blir etter spillet, spillet har en kjempe story om du bare gidder å se mellom linjene .
C4STOR Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hvorfor er det flere skuespillere med i filmen? Det holder jo men The Rock og ei lommelykt???
CurSe Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hvorfor er det flere skuespillere med i filmen? Det holder jo men The Rock og ei lommelykt??? Tror jeg er meget trøtt nå, men jeg lo så godt at jeg nesten datt av stolen :!:
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hvorfor er det flere skuespillere med i filmen? Det holder jo men The Rock og ei lommelykt??? Tror jeg er meget trøtt nå, men jeg lo så godt at jeg nesten datt av stolen :!: Må vel bli tidenes mørkeste film, eneste du ser er dude med en lommelykt, kanskje noen omgivelser, men ellers veldig mørk. Lurer på hvem som skal spille Pinky, Goldy Hawn uten sminke, hun er bare fæl
P-in-P Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Har hørt rykter om at hele filmen skal bli spilt inn på soverommet til regisøren med lyset av
Saftis Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Dette blir en kalkun på høyde med Underworld. Jeg skulle hatt betalt timelønn etter statens minstesatser for å se den.
Potetdamen Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Kan jo bli bra dette! Skal ses det skal den.
Ol'H Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Har hørt rykter om at hele filmen skal bli spilt inn på soverommet til regisøren med lyset av :!:
SilverCRX Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hvorfor er det flere skuespillere med i filmen? Det holder jo men The Rock og ei lommelykt??? The Rock, lommelykt og masse middelmådig CGI. Oppskrift på katastrofe, spør du meg.. Ser for meg det samme som alle andre The Rock-filmer: Allerede fra første stund føler man at det er feige lag - i The Rock's favør. Det blir litt feil i denne settingen, der én person slåss mot alle helvetes skapninger..
Biffer'n Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hvordan de skal klare å lage en god film ut av ett middelmådig spill er for meg en stor gåte...
Ol'H Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 hvem har sagt at det blir en bra film ? the rock er jo ikke akkurat et kvalitetstempel
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 The rock? Er ikke det den kisen som var/er bryter og som spiller i Scorpien king? Om det er synes jeg ikke akkurat han er noen kjempeflink skuespiller. Hm, snakker vår venn marinesoldaten noe serligt mye gjennom spillet? Kanskje han skal snakke like mye i filmen, blir klassifisert som en stimfilm
h00v3r Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal begynne å kritisere ut ifra regisøren og noen skuespillere. Dette kan bli en bra film, når de har begynt og lage den og vi får se en trailer, da kan dere komme med negativ eller positiv kritikk. Men helt til da, skal vi bare se positivt på prosjektet. Endret 3. oktober 2004 av The_dark_lord
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Er ikke positiv på et prosjekt som omhandler et spill, men som er så forandra i storyen at det stinker klissen hollywood klisje over hele nette. Hadde de holdt seg til Doom storyen, en uheldig marine soldat havna på feil side når alle andre døde. Alene må han kjempe mot ondskapen og redde jorden og seg selv. Ikke si at det ikke går, for da har du ikke sett Die Hard filmene. Bruce gutten alene mot tusenvis av onde soldater, men klarer likevell og knekke alle sammen 1 etter 1 etter 1 alene og vinner heder og ære. Mye bedre å være negativ til dette, for da kan jeg i det minste bli positivt overrasker over filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå