Gå til innhold

ingen mp på hl2 ?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke det gjør noe at det ikke er noe MP på HL2. Kanskje de konsentrerer seg om hoved delen, dvs SP delen av spillet, og legger heller mer vekt på CS.

 

Synes det er best slik at HL2 ikke har sin egen MP del. Kjenner jeg Valve rett er det lett å lage MODs til HL2 om du bare setter deg inn i det, så der kommer sikkert så mange MP mods til HL2 at du ikke klarer å velge.

 

Så lenge der er CS, er jeg fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Ingen MP???!!!

Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... :(:cry:

Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. :hmm:

 

Kan være jeg som tar feil der :p

Du kan "slå" vennene dine med Manipulator (IKKE gravity gun), men du kan ikke hive på dem mens de lever...

I allefall ikke i beta'en... :whistle:

Lenke til kommentar
Ingen MP???!!!

Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... :(:cry:

Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. :hmm:

 

Kan være jeg som tar feil der :p

Om du ser på klippene fra Half-Life 2 kan du værtfall se at man kan løfte døde mennesker.

Lenke til kommentar
Ingen MP???!!!

Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... :(:cry:

Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. :hmm:

 

Kan være jeg som tar feil der :p

Om du ser på klippene fra Half-Life 2 kan du værtfall se at man kan løfte døde mennesker.

Det er fullt mulig, men ikke å løfte dem opp mens de lever!

Lenke til kommentar
Ingen MP???!!!

Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... :(:cry:

Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. :hmm:

 

Kan være jeg som tar feil der :p

Om du ser på klippene fra Half-Life 2 kan du værtfall se at man kan løfte døde mennesker.

Tror døde mennesker/ting går under betegnelsen objekt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...