Gå til innhold

dritt modd! bokstavelig talt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir bare et ekstra display det, men uanset, hvis d blir som jeg vil så blir d er av de små barnedoene som pleier å være på kinoer å sånn å da blir den ikke så stor....men for alt jeg vet blir d en stor en å da kan jeg jo likesågodt sitte på den med skjerm på pulten:P....eller noe lignede...men skjermen i lokket blir foreløpig bare et ekstradisplay

Lenke til kommentar

Hva med bare en flush knapp, og to små knapper ved siden av, ser mer ekte ut, det fins ikke dasser med tre knapper, har en ide, hva med å ikke bruke lokk bare liksom la vannet renne i en tank uten lokk, som når du trekker, og heller skifte vann hver dag, er sikkert ikke vanskelig å skifte hver dag når det ikke er lokk på, bare ksaff deg noe pumpe greier til det.

Ser jævla fet ut hvis du trykker på flush knappen og så flusher det uten å slutte da.

Men husk å lukke igjen så det ikke kommer vann på noen av delene i pcen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har ikke hatt så mye fremgang...er så å si midt i ei flytting, men har skissa en del og tenkt mye på d...er rett å slett vanskelig å finne en dass...men har hatt nesten napp .... skal poste med en gang d blir litt fremskritt, sorry hvis jeg skuffer, men er ikke d letteste prosjektet! men, jeg har som mål å fullføre, så etterhvert blir d nokk en dass maskin på meg...det har dere mitt ord på :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...