Gå til innhold

dritt modd! bokstavelig talt


Anbefalte innlegg

kall meg gal, men i går i de sene nattetimer da mine små grå jobbet på høygir, bestemte jeg meg plutselig for å legge meg, spør meg gjerne hva dette har med case mod å gjøre, så skal jeg svare: stod å pussa tenna i halvsvime da jeg i et raskt blikk bort på dassen fikk en ide,eller rettere sagt begynte å lure på om noen noengang har vært så så sprøe, lage en datamaskin i en dass! (såklart i en dass koble fra alle slags avløp og div, og såklart vaska...MYE)

 

hadde ikke dette vært en ganial ide? *begynne å tegne litt*

se for deg dette: bak i "vannreservoaret" til dassen monterer du et micro atx hovedkort, hardisker og div, vannkjølinga brukes i en dass theme, der selve "skåla" (eller hvertfal bunnen av skåla) brukes som vann reservoar,,og megge til med litt bølgete plexi slik at vannet som skal tilbake til reservoaret sildrer nedover/rundt skåla som om du har flusha dassen..vannet måtte ha vært gult for å få effekt. bygge pumpa, psu og cdrom inn i sokkelen..skjult godt

 

prikken over ien ville vært å ha pygd en sånnen liten av de dere psone skjermene inn i dasslokket slik at når du skulle bruke maskinen var d bare å vippe opp lokket å starte :D , og d beste av alt...av/på knappen MÅTTE jo ha vært flusheknappen!

 

tenk blikkene du hadde fått når du rulla den inn på et lan...hehe

 

en ide ville faktisk å vært å tatt en avstøpning av selve dassen slik at ikke hele shiten ville veid et tonn, kansje megga den i glassfiber...men beholde porselens looken:)

 

tror nesten eg skal gjennomføre dette...hadde rocka!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eh...husk å sett den vekk hvis du har fest...så ingen føler for å ..ju now

 

:lol:

 

****

Har tenkt litt på det, men har ikke tenkt til å gjennomføre det. Morsomt hvis du gjør det!

 

Dra-ned = PWR / RS

Vannet mi sildre ned i skåla! Plexi over skåla så vannet ikke blir tilskitnet!

 

Lykke til :whistle:

Lenke til kommentar

har tenkt til d...men skal ha okket litt nedi...nesten over vannet, for å unngå at det kommer sånne dråper på plexien og kodens....lage en slags form/trakt å legge oppi med 2/mange kanaler frest ut i plexien på undersiden der vannet kan renne...nesten kamuflere plexien med vann...hvis du skjønner...sånn at d ser ut som d bare er vann, men at det er tett....fixe litt! begynt å tegne litt i sketchup...så får sjå...tror jeg også skal ta en avstøpning i et eller anna leter materiale...porselen blir for tungt og hardt å jobbe med...kansje hard plastikk...ellerno...

Lenke til kommentar

skal få satt i gang så fort jeg finner ut hvor jeg kan finne en dass, eventuelt en barnedass som jeg kan "låne" eller få kjøpt billig...tror nesten jeg MÅ gjennomføre dette :D skal få heve ut en tegning av mine ideer utover kvelden, men noen worklogg blir d ikke med d første...først få skaffa dassen...ikke tilfeldigvis noen som vet hvor jeg kan få tak i dass "specks"? og kansje en nettbutikk av oe slag som selger dasser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...