Gå til innhold

WoW EU beta har startet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes bitorrent klienten deres er ganske bra syntes jeg, får god speed og du kan altids styre upploaden med netlimiter slik at den ikke ødelegger download speeden..

Ja, det er omtenksomt. Det får være måte på egoisme. Torrentsystemet fungerer kun fordi folk både deler og laster ned. Om alle lastet ned mer enn de lastet opp hadde det selvsagt ikke fungert spesielt godt.

Altså, sa da aldri at jeg kveler upploaden helt da.. Jeg setter den på 60-70% av upploaden slik at den ikke kveler Download hastigheten, noe som bittorrent pleier å gjøre..

Lenke til kommentar
Ja, synd det der med at man bare kan få en plass pr PC... Latterlig egentlig, har 3 venner som alle signet seg opp her....

da tror jeg ikke noen av dere kan forvente en betaplass (de sletter alle fra listen som har signet opp flere ganger fra samme husholdning (dvs. IP))

 

Synes ikke det er så veldig latterlig jeg, hva ellers kan hindre deg fra og signe opp X antall ganger, bare for å sikre deg betaplass.

Lenke til kommentar
Jeg er med... fikk meldingen på fredag og hadde spillet klar til spill i gårkveld....

 

Så sålangt er d vell bare meg og alfabanan som er med blandt folk her.... :D

hehe.. ser sånn ut ja!

Ville ikke vedde på det om jeg var dere. ;)

hehe... det var ikke vondt ment... jeg håper jo selvfølgelig at alle her på forumet skal få lov til å være med på beta testen... det er jo et helt fantastisk spill... :yes:

Lenke til kommentar
Synes ikke det er så veldig latterlig jeg, hva ellers kan hindre deg fra og signe opp X antall ganger, bare for å sikre deg betaplass.

De sa jo at de skulle trekke ut beta-testere på grunnlag av flere ting, som beliggenhet, specs og inet-linje. Skulle da tro at det ikke skal ha så mye å si hvor mange som signet seg opp fra hver ip?

Greit nok, hvis man regelrett lyver på info'n blir jo saken en ganske annen.

Lenke til kommentar
Synes ikke det er så veldig latterlig jeg, hva ellers kan hindre deg fra og signe opp X antall ganger, bare for å sikre deg betaplass.

De sa jo at de skulle trekke ut beta-testere på grunnlag av flere ting, som beliggenhet, specs og inet-linje. Skulle da tro at det ikke skal ha så mye å si hvor mange som signet seg opp fra hver ip?

Greit nok, hvis man regelrett lyver på info'n blir jo saken en ganske annen.

Hvis de ikke hadde dette med IP sperre hadde jo folk signa opp flere hundre ganger..

 

Og når det kommer til PC specs, trenger de ikke bare en med 2.5 amd , de trenger flere hundre/tusen..

Lenke til kommentar

Congratulations!

 

You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!

 

haha! eid! jeg er med! :w00t:

Lenke til kommentar

Det kan da umulig være straffbart å spore opp noen som har beta-key og bryte seg inn for å ta den? Hensikten helliger middelet, ikke sant? :hrm:

(ja, jeg er nok en anelse misunnelig :p )

 

 

 

 

Tatt fra en FAQ på WOW-forumet:

- Can we expect more Norwegian players? (Lack of beta keys to Norwegian Fan Sites?)

 

The selection process is random (keeping the different systems in mind). So we hope that more Norwegian players will make it in the beta. We welcome Beta Testers from all European countries.

 

- When are the new keys coming?

The next wave of keys (this is the biggest one!) will go out today (Monday). We are still in the process of sending beta keys to the applicants.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...