Gå til innhold

Hvilke femenine sider har du?


Staalkontroll

Anbefalte innlegg

kom på en femi side, jeg liker HIM, det er rimelig bøg metal

Jaok... Men jeg kjenner ingen jenter som hører på HIM.

Altså synes jeg ikke HIM er femi å høre på. Men du tenkte kanskje på noe annet da du skrev "bøg"?

HIM er liksom jente-metal her jeg bor. Og jeg hører på det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, er det folk som mener at det er femi å vaske seg hver dag? :blink:

 

 

Mine feminine sider? En av de jeg kommer på er vel at jeg er flink til å prate negativt om dumme ting gutter gjør, hvor teit det er å utnytte jenter, at jeg er for at jenter selv skal bestemme om de vil ha barn osv, da mener jeg om det er en uheldig graviditet og gutten vil at jenta skal ta abort.

 

Dette kalte jeg "femi" fordi nesten ingen gutter jeg kjenner mener det samme som meg, merkelig, de er teite.

Lenke til kommentar

Drikker rødvin. Føler meg rimelig teit på fester, da alle andre drikker øl og sprit. Får alltid kommentarer på at jeg drikker rødvin. Virker som det er ok at jenter drikker vin, så det er vel sett på som feminint da...

 

Liker å spille sims.

 

Sparer ofte til lange negler.

Lenke til kommentar

  • Jeg har langt hår, av den typen jenter sier de vil ha ("Ååhh, kjenn på håret hans, 'a!" har jeg hørt ved noen anledninger :cool: )
  • Går i matchende klær (i den grad primært kun i svart klassifiseres som matchende :whistle: )
  • Kan ikke fordra fotball annet å se på gleden blant små barn som spiller (dog, anti-fotball anser jeg ikke som feminint, men avfallssortering)
  • Jeg liker barn
  • Kan ha litt for lett å snakke med jenter slik at de tar meg som desperat mens jeg egentlig tenker venner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...