Gå til innhold

s700 i salg nå! fikk min i går! bilder kommer..


karce

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så dum at jeg regner med at prisen synker en tusing før Jul. Det blir nesten som å tro på julenissen det ;)

 

Det jeg mener er at den er rett og slett overpriset. Den er for dyr. Venter heller noen mnd til prisen har gått ned. Men da kommer det sikkert en ny og bedre telefon på markedet vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, nei det var da enda godt :). Men vet at det er mange her på forumet som faktisk tror det.

 

 

Men, jeg vil nå si at samsung D500 er mobilen for alle som vil ha S700 men som ikke helt har råd.

 

Eneste som mangler er skjermen og minnekortmulighet, og størrelsen er mye mindre.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hehe jeg veit.

 

Enig med det du sier om D500. Den ser utrolig bra ut. Eneste minus er at den ikke har minnekort. Mange som klager over det, men internminnet er jo bare helt konge. Jeg kommer til å vente litt først for å lese tester av D500. Vil se hvor bra kameraet er f.eks.

Samma her!

 

Men kommer sikkert til å kjøpe den fremfor S700 som jeg skulle ha først.

Lenke til kommentar

alderon: Samma her!

 

Men kommer sikkert til å kjøpe den fremfor S700 som jeg skulle ha først.

 

karce: come an!!!vil du heller ha mobilen til en produsent som lager microbølgeovnet og kjøleskap??? sony ericsson er i grunn et høyt eksklusivt merke som kun lager mobiltelefoner...er en av veldig få...er vel bare motorola som også kun lager mobiler...er slikt man setter pris på, for det betyr at al kapital går til perfeksjon av mobiler. og det er et faktum at sony ericsson har de beste telefonene!hehe

Lenke til kommentar
sony ericsson er i grunn et høyt eksklusivt merke som kun lager mobiltelefoner...er en av veldig få...er vel bare motorola som også kun lager mobiler...er slikt man setter pris på, for det betyr at al kapital går til perfeksjon av mobiler. og det er et faktum at sony ericsson har de beste telefonene!hehe

At Motorola kun lager mobiltelefoner er definitivt ikke riktig.

 

Til opplysning er det ikke samme personene som lager kjøleskap/micro, som faktisk lager mobiltelefonene ;) De har nok en egen avdeling til det, og jeg blir ikke overrasket om mobil-avdelingen dems er større enn hele SE firmaet.

Lenke til kommentar
alderon: Samma her!

 

Men kommer sikkert til å kjøpe den fremfor S700 som jeg skulle ha først.

 

karce: come an!!!vil du heller ha mobilen til en produsent som lager microbølgeovnet og kjøleskap??? sony ericsson er i grunn et høyt eksklusivt merke som kun lager mobiltelefoner...er en av veldig få...er vel bare motorola som også kun lager mobiler...er slikt man setter pris på, for det betyr at al kapital går til perfeksjon av mobiler. og det er et faktum at sony ericsson har de beste telefonene!hehe

Egentlig et litt merkelig resonnement. Det meste Samsung gjør gjør de bra. SE er relativt ny i gamet og kjører derfor på for fullt. Se på Nokia, de tar det med ro pga sin markedsandel, ikke noen 262k-skjermer der i gården ennå.

 

Men i mitt hodet er SE noe av det beste :blush:

Lenke til kommentar
alderon: Samma her!

 

Men kommer sikkert til å kjøpe den fremfor S700 som jeg skulle ha først.

 

karce: come an!!!vil du heller ha mobilen til en produsent som lager microbølgeovnet og kjøleskap??? sony ericsson er i grunn et høyt eksklusivt merke som kun lager mobiltelefoner...er en av veldig få...er vel bare motorola som også kun lager mobiler...er slikt man setter pris på, for det betyr at al kapital går til perfeksjon av mobiler. og det er et faktum at sony ericsson har de beste telefonene!hehe

lager ikke MotorOla skjermer også?

Lenke til kommentar
alderon: Samma her!

 

Men kommer sikkert til å kjøpe den fremfor S700 som jeg skulle ha først.

 

karce: come an!!!vil du heller ha mobilen til en produsent som lager microbølgeovnet og kjøleskap??? sony ericsson er i grunn et høyt eksklusivt merke som kun lager mobiltelefoner...er en av veldig få...er vel bare motorola som også kun lager mobiler...er slikt man setter pris på, for det betyr at al kapital går til perfeksjon av mobiler. og det er et faktum at sony ericsson har de beste telefonene!hehe

Har du røyka simkortet eller ?

 

SE har laget så mange drit telefoner gjennom tidene (muligens mest før Sony redda de) at dette må vel være en spøk ?.

 

Samsung er av mange regnet som de mest drift sikre mobilene på markedet, noe som forøvrig er bevist i undersøkelser fra verkstedene som må reparere på de.

 

Veldig smart å si at SE kun lager mobil telefoner når de også lager base stasjoner og mye av teknologien i mobil nettene rundt omkring på kloden.

 

Og sist jeg sjekka så er SONY fortsatt verdens største produsent av forbruker elektronikk hvor mobil telefoner utgjør en forsvinnende liten andel av det de lager.

 

Kanskje du er levende bevis på at man kan bli stråle skadet av for mye mobil bruk ??

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så dum at jeg regner med at prisen synker en tusing før Jul. Det blir nesten som å tro på julenissen det ;)

 

Det jeg mener er at den er rett og slett overpriset. Den er for dyr. Venter heller noen mnd til prisen har gått ned. Men da kommer det sikkert en ny og bedre telefon på markedet vil jeg tro.

Jeg er boombesikker på att den kommer til å synke drastisk før jul da det kommer mange nye modeller før jul THATS IT God helg eg drikke øl

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så dum at jeg regner med at prisen synker en tusing før Jul. Det blir nesten som å tro på julenissen det ;)

 

Det jeg mener er at den er rett og slett overpriset. Den er for dyr. Venter heller noen mnd til prisen har gått ned. Men da kommer det sikkert en ny og bedre telefon på markedet vil jeg tro.

Jeg er boombesikker på att den kommer til å synke drastisk før jul da det kommer mange nye modeller før jul THATS IT God helg eg drikke øl

Du er altså en av de vi ler av? Prisen kommer ikke til å falle drastisk ned før jul. Ikke som jeg tror hvertfall. Og når du sier drastisk da tyder jeg det som f.eks 1000,- og mer ned i pris. Tror ikke det kommer til å skje så fort.

 

jmmk: så ikke kjøp den da :p

Lenke til kommentar

Jeg forelsket meg i S700 da jeg hørte om den for ca. 1 år siden. Dermed er jeg litt inhabil. Jeg vet at det finnes, og kommer, fullgode telefoner, men jeg nekter liksom :blush: , jeg skal ha S700.

Samsung D500 f.eks er jo konge, mangler slot, men man kommer langt med 80 mb, og med tanke på at maks minne på S700 er 128 mb er det jo ikke så stor forskjell. Skjermen er mindre ja, men en samsungskjerm på 262k må jo bli konge. Dessuten er den jo mindre og skyvemekanismen er jo strengt tatt mer brukervennlig enn "swivel"-funksjon til S700.

 

Men tastaturet til S700 er større og det liker jeg.

Lenke til kommentar
alderon: Samma her!

 

Men kommer sikkert til å kjøpe den fremfor S700 som jeg skulle ha først.

 

karce: come an!!!vil du heller ha mobilen til en produsent som lager microbølgeovnet og kjøleskap??? sony ericsson er i grunn et høyt eksklusivt merke som kun lager mobiltelefoner...er en av veldig få...er vel bare motorola som også kun lager mobiler...er slikt man setter pris på, for det betyr at al kapital går til perfeksjon av mobiler. og det er et faktum at sony ericsson har de beste telefonene!hehe

Har du røyka simkortet eller ?

 

SE har laget så mange drit telefoner gjennom tidene (muligens mest før Sony redda de) at dette må vel være en spøk ?.

 

Samsung er av mange regnet som de mest drift sikre mobilene på markedet, noe som forøvrig er bevist i undersøkelser fra verkstedene som må reparere på de.

 

Veldig smart å si at SE kun lager mobil telefoner når de også lager base stasjoner og mye av teknologien i mobil nettene rundt omkring på kloden.

 

Og sist jeg sjekka så er SONY fortsatt verdens største produsent av forbruker elektronikk hvor mobil telefoner utgjør en forsvinnende liten andel av det de lager.

 

Kanskje du er levende bevis på at man kan bli stråle skadet av for mye mobil bruk ??

Nåja.. mens vi snakker om kvalitet.

 

Samsung har 2 års _garanti_ på alle mobiltelefoner.

 

Sony Ericsson har 1 år, og slåss med nebb og klør når det er snakk om norsk reklamasjonsrett..

 

Samsung har 14 dagers DOA, SE har så vidt jeg vet 3 dager.

 

Samsung har en feilprosent på 3% første året. Sony Ericsson aner jeg ikke, men når jeg ser på returer i butikken jeg jobber i så er prosenttallet ihvertfall dobbelt så høyt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...