Gå til innhold

s700 i salg nå! fikk min i går! bilder kommer..


karce

Anbefalte innlegg

da gir jo ikke de % andelene noe sikkert tall. de er veldig usikre. i mange tilfeller viser de hvor mange som leveres inn, men ikke tatt i forhold til hvor mange som selges av den typen eller det merket. og samsung er ikke akkurat storaktør i norge, men høyt oppe, blandt 3, 4mest selgene produsent.

Endret av karce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forhandleren min har S700 bekreftet på 13.10.2004.

 

Men prisen var scary!! over 5700 kr!!!

 

P910 koster bare 200 kr mer.

 

Synes ikke den prisen henger helt på greip asså!!

 

AKIRA

Siba:

SE S700 kr 4690.- med Tele2 Mobil Pluss abo. Begrensett antall... Nå på lager!

SE P910 kr 4390.- med Tele2 Mobil Pluss abo. Begrensett antall... Nå på lager!

 

AKIRAx24: P910 200kr mer? :ermm: tror siba selger den for 300kr billigere :p (mener vel med abo :p )

Håper Siba har den inne på lageret akkuratt nå, da blir det en P910 på meg med en eneste gang :p:w00t::w00t::w00t:

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Forhandleren min har S700 bekreftet på 13.10.2004.

 

Men prisen var scary!! over 5700 kr!!!

 

P910 koster bare 200 kr mer.

 

Synes ikke den prisen henger helt på greip asså!!

 

AKIRA

Siba:

SE S700 kr 4690.- med Tele2 Mobil Pluss abo. Begrensett antall... Nå på lager!

SE P910 kr 4390.- med Tele2 Mobil Pluss abo. Begrensett antall... Nå på lager!

 

AKIRAx24: P910 200kr mer? :ermm: tror siba selger den for 300kr billigere :p (mener vel med abo :p )

Håper Siba har den inne på lageret akkuratt nå, da blir det en P910 på meg med en eneste gang :p:w00t::w00t::w00t:

Wow, da blir det P910i på meg og da :p

Lenke til kommentar

s700i er en herlig telefon. Ikke er den så stor heller som jeg hadde forventet og etter et par timers leking tror jeg ikke jeg kommer til å angre.

 

Eneste jeg sliter med, som antakelig går mer på min XP SP2 og Sync programmet er at dette ikke ser ut til å være noe bra kombo. Er det noen andre (også K700) som har hatt samme problem? Sync via IR vil bare ikke starte, får bare en liten feilmelding "Unknown".

Lenke til kommentar

hvordan er den å skrive meldinger med? er det jeg mest lurer på. hvordan den ligger i hånden i åpen tilstand?den vipper ikke nor man skriver melding?er tastene harde?ingen som kan svare på dette? vet flere har fått seg denne telefonen....

Endret av karce
Lenke til kommentar

Meldingsskriving går (kommer til å gå) som en drøm. Det er litt tidlig etter en dag å si at det går unna, men det er undertegnede det står på. Tastene er uten tvil det mest behagelige jeg har opplevd, faktisk såpass at du av og til ikke merker at et tastetrykk er utført. Det er myke og store taster som egentlig vil brukes sjeldent utover tekst input (meldinger). Jeg har ikke opplevd at den vipper ved skriving av meldinger, men jeg skal innrømme at tastene er litt for langt nede ift. tyngdepunktet. Men det er helt ok å skrive melding med en hånd.

Lenke til kommentar

Skrive meldinger er ikke noe problem i det hele tatt. Eneste er at on/off-knappen og online-knappen kunne vært enda lenger ned.

Ellers ligger den godt i hånda, når den er i åpen posisjon, for det er jo den "tyngste" delen av telefonen du alltid holder i.

Ellers er jeg, etter et døgns aktiv bruk MEGET fornøyd!

Lenke til kommentar
AKIRAx24: P910 200kr mer? :ermm: tror siba selger den for 300kr billigere :p (mener vel med abo :p )

Håper Siba har den inne på lageret akkuratt nå, da blir det en P910 på meg med en eneste gang :p:w00t::w00t::w00t:

Hei, godt å se du følger med.

 

Men nestegang så følger du ekstra nøye med. Posten din har veldig liten relevanse for min post og da jeg postet den for noen uker siden før S700 i det hele tatt var i salg.

 

Men det du ikke fulgte godt nok med på var at jeg snakket om forhandler priser (ikke butikkpris). Og disse er nesten alltid uten abo. Jeg som person kjøper heller aldri mobiler med abo sponsing da jeg vet at i lengden betaler du like mye uansett. Jeg bruker chess, og har overhode ingen planer om å bytte, så alle priser jeg oppgir på dette forumet er alltid pris uten abo siden det er det som er rellevant for meg.

 

Men som sagt..å svare på min post nå har svært lite å si da prisene mine er et par uker gamle og ting kan ha skjedd siden da.

 

Men bra du følger med...bare...følg med litt mer! ;)

 

AKIRA

Lenke til kommentar
-Kuttet-

Men bra du følger med...bare...følg med litt mer!  ;)

Alt for å mobbe meg assa :D

DU burde også lese NØYE!.

Bruke briller kanskje? :cool:

Mr.Brilleland har gode tilbuder for tiden forresten :p

 

(Ikke ta deg nær av brille greiene, bare køddah :D ) :tease:

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

fikk min s700 i går kveld! skjermen er helt utrolig!

den er urovekende god å skrive meldinger med, og mindre enn hva jeg hadde sett for meg.den er utrolig stilig og kan kun karakteriseres som et praktfullt smykke! cammet er veldig bra, og høytalleren spiller god musikk for å være mobiltelefon. er veldig lik p900 og p910i, men har noe lavere volum, men er fortsatt veldig høyt.

Lenke til kommentar
Norge ligger i toppen med tanke på mobiltelefoner delt på innbyggertall...

Nå skriver du ikke hvilken liste vi topper, om det er på samme liste USA eller Nigeria, men hadde vi vært så veldig høyt opp hadde vi nok vært mer prioritert...

Flere produsenter selger ikke noen telefoner i Norge (bla. Sharp, Innostream, Mitsubishi, Philips, NEC osv osv++) Og f.eks som Motorola, som solgte mange modeller før, selger (nesten) ingen her nå... (V600 er vel eneste, og denne er kun i enkelte butikker)

 

Kansje har mobilprodusentene merket at mange nordmenn har en forkjærlighet for Nokia? :hmm:

 

Tenk hadde vi hadde hatt Vodafone i Norge... Dette er jo også en hinder. Sharp f.eks har inngått en avtale med Vodafone, og lager mobiletelefoner til dem. Hadde vi hatt Vodafone hadde vi nok automatisk fått flere modeller her, fra flere produsenter... De har jo tilogmed Vodafone i Sverige!! Verden er urettferdig... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...