Gå til innhold

Gull 2k ... eller ikke :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Værre gull i CS movien min, V.3, awm uten sikte, fyrer av et skudd, går igjennom mest sannsynlig en stein og en vegg og treffer en motstander i huet... En friend stod nemlig ved siden av steinen , så fienden kunne neppe vært bak steinen, og videre bak der var double doors på aztec, må ha truffet en bak der...

:roll: Men, for all del, skikkelig gull det her også :D

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Værre gull i CS movien min, V.3, awm uten sikte, fyrer av et skudd, går igjennom mest sannsynlig en stein og en vegg og treffer en motstander i huet... En friend stod nemlig ved siden av steinen , så fienden kunne neppe vært bak steinen, og videre bak der var double doors på aztec, må ha truffet en bak der...

:roll: Men, for all del, skikkelig gull det her også :D

Ikke for å skuffe deg, men awpskuddet går bare gjenom døra og i fienden.

 

Selv om det ser ut som at kula ikke treffer der, så gjør den det. :)

Lenke til kommentar
Værre gull i CS movien min, V.3, awm uten sikte, fyrer av et skudd, går igjennom mest sannsynlig en stein og en vegg og treffer en motstander i huet... En friend stod nemlig ved siden av steinen , så fienden kunne neppe vært bak steinen, og videre bak der var double doors på aztec, må ha truffet en bak der...

:roll: Men, for all del, skikkelig gull det her også :D

Ikke for å skuffe deg, men awpskuddet går bare gjenom døra og i fienden.

 

Selv om det ser ut som at kula ikke treffer der, så gjør den det. :)

"Tsk tsk" :p

Lenke til kommentar
Men biiig, hva heter sangen du brukte i sangen din?

 

Exploid, dual-awp.ak-hs-rask.avi  var da ikke sååå bra?

hmm, sorry jeg ikke har svart deg tidligere på dette spørsmålet. Men desverre så kan jeg ikke gi deg svaret. Jeg tok den fra en annen film, og og dermed fikk jeg ikke med navnet :dontgetit: .... Husker da heller ikke hva den heter, men skal komme tilbake med det så fort jeg kommer på det, eller finner det ut.

 

Kul film. Dette har jo litt med god reaksjon, og vite hvor du skal sikte når du kommer rundt hjørnet...

 

Men jeg vet ikke va jeg vil kalle det. Sikert litt gull, men samtidig må man tenkte på hvor grensa til "gull" er.

Du hadde nok kontroll på det du gjorde.

 

En n00b hadde sikkert ikke klart det der...

 

Altså...jeg viste hva jeg skulle prøve på...og bare for å prøve, så skjøt jeg... flaksen må vel også være at han stod akkurat der han stod, der og da.

 

Cheater.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:!:

 

 

 

Just kidding mate!

:thumbup:  :w00t:

 

 

:angry:

 

 

 

 

 

:p

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar
Hurra for trippelpost!

Sorry da... vært bortreist nå, kom hjem igår, og har dermed ikke fått med meg alt som har blitt sagt her i denne tråden... måtte ta litt etter litt skjønner du/dere.

Hvorfor kunne du ikke besvare alle tre postene i en å samme post? Bare å bruke quote fungsjonen.

Lenke til kommentar
Hurra for trippelpost!

Sorry da... vært bortreist nå, kom hjem igår, og har dermed ikke fått med meg alt som har blitt sagt her i denne tråden... måtte ta litt etter litt skjønner du/dere.

Hvorfor kunne du ikke besvare alle tre postene i en å samme post? Bare å bruke quote fungsjonen.

Ikke la deg skremme biiig.no, vi trippelpostere må holde sammen!

 

:roll:

Lenke til kommentar
Hurra for trippelpost!

Sorry da... vært bortreist nå, kom hjem igår, og har dermed ikke fått med meg alt som har blitt sagt her i denne tråden... måtte ta litt etter litt skjønner du/dere.

Hvorfor kunne du ikke besvare alle tre postene i en å samme post? Bare å bruke quote fungsjonen.

Ikke la deg skremme biiig.no, vi trippelpostere må holde sammen!

 

:roll:

hehe ... neinei, men jeg rettet det opp nå da...men tilbake til topic...

 

takker Keejay

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...