Gå til innhold

PCunleash->6800LE/standard modded to 6800Ultra (om


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det kan jo virke som om det er feil bios..

Men jeg tør ikke prøve med en ekte ultra bios fordi at kortet mitt ikke klarer å kjøre de hastighetene.

Er mest intressert i 16 pipelines..

Noen som har peil på modding av bios?

Trenger en bios som kjører ca 350/700 og har strammere timings pga at NU korta bare har 128 DDR1 og Ultra har GDDR3

 

 

Huff nå angrer jeg på hele greia...:(

Sitter her med et hardmoddet kort uten rett bios :(

 

 

BRB...skal teste en gang til..

Endret av Morp[]eus
Lenke til kommentar

takker :)

Men det er den originale biosen :)

Det jeg trenger er en 6800GT/Ultra Bios som har 128DDR1

Vet det ikke finnes en slik..

Men den biosen som jeg lasta ned fra Unleash tråden skal funke..det er en modifisert 6800ultra bios som kjører 350/700 og støtter kort med 128DDR1

Men jeg får ikke lagt den inn...har veldig lite peil på flashing så det er garantert jeg som gjør feil.

Lenke til kommentar

Mulig du må bruke enda en 'modifier' når du flasher, for å "true" igjennom en vellykket flash.

 

De -p -u -f osv. er det jeg mener med 'modifier' eller parameter, som det kanskje heter.

 

Sjekk litt på det forumet det står om dette, og se om du kanskje må bruke en slik parameter til, for å tvinge igjennom flash'en.

 

Men vær SIKKER før du flasher - du bør helst spørre en som har gjort en vellykket flash om hvilke parametere han brukte.

 

Og uansett må du jo ha en BIOS som kan funke da. Men slike error meldinger kan dukke opp når man ikke bruker parametere til å tvinge igjennom flashen.

 

F.eks. - dersom du ikke hadde skrevet de du allerede har skrevet, ville du sannsynligvis fått mange andre error meldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...