Gå til innhold

PCunleash->6800LE/standard modded to 6800Ultra (om


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Man bør være rimelig sikker på evnene sine før man starter på et slikt prosjekt.

SJekka linken.. og du har helt rett..

En kar som antar at alle skjønner hva A=B C D etc. betyr er jo ikke akkurat "Minerva.. O store pedagog"..

Sikkert elementært for alle som skjønner broer/lodding, men for alle andre "helt gresk"... :p

Tja... kanskje jeg skal begynne å tukle med dettte også.?

Hmmmm.. svi av kr.2000 x ???

Hmmmmm... :cool:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Motstanderene man skal lodde av og på er knøttsmå, jeg fikk noia av d0 på Xbox. Tror ikke jeg skal prøve meg på denne modden med min Clas Ohlson-loddebolt. ;)

 

Edit: Den lille samlingen av motstandere man skal tukle med er nede til høyre på kortet, rett til høyre for bakplaten. Se etter C955 og C967.

Endret av LarsC
Lenke til kommentar

Joda skjønte hvor man skal lodde...men ikke akkurat hvordan man skal forandre et NU kort til ULTRA.

X=a b Greiene sa meg ikke en døtt.

Er jo ikke mange punktene man skal forandre på,men akkurat hvilke er det som må forandres på...syns ikke forklaringen var god nok;)

Må visst ha det inn med Teskje :cry:

Endret av Morp[]eus
Lenke til kommentar
eus' date='01/10/2004 : 19:36'] Joda skjønte hvor man skal lodde...men ikke akkurat hvordan man skal forandre et NU kort til ULTRA.

X=a b Greiene sa meg ikke en døtt.

Er jo ikke mange punktene man skal forandre på,men akkurat hvilke er det som må forandres på...syns ikke forklaringen var god nok;)

Må visst ha det inn med Teskje :cry:

Han har satt navn på kretsene(eller hva du kaller det) i følge bildet. Hvis du ser godt etter, ser du at de han har satt likhetstegn mellom, ser litt mer "krønsja" ut...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg sa jo at den fyren ikke akkurat var en pedagog.., men litt logisk tenking skulle tilsi at A=B og C D betyr (og det ser man av bildene) at ved kontaktpunkt A B (motstand) så er det kontakt (=).. og at punkt C D er "åpen"..

Så da er det vel bare å prøve.....

<FZZZZZZTT>...

<snufs>...(4000 kr i dass)..

Noe sånt...

Lenke til kommentar

Det er lett å se hvis du har tilgang til et LE/NU-kort. Som jeg skrev over, snu det med baksiden mot deg og AGP-slotten nedover, se mot nedre høyre side av kortet, til høyre for bakplaten på kjøleren. Se etter tallene C955 og C967. Der har du punktene du må bryte/skape kontakt mellom.

 

Sjå no her. A = B betyr at det skal være kontakt mellom punkt A og punkt B. Kontakten består av en liten motstand. Denne må du altså lodde av fra et punktpar og lodde på for å skape kontakt mellom et annet punktpar. Hvis det ikke står et =-tegn mellom to punkt, betyr det at det ikke er eller ikke skal være kontakt mellom dem.

 

Var det litt mer forståelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...