Gå til innhold

PC Gamer UK-score!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har AMD64 3500, Asus A8V, OCZ 1024 PC3700 RAM.

OG SÅ HAR JEG RADEON 9700!!!!! :cry:

Gud bedre, noen her i verden som vil donere et X800 :no:

jeg synes nå ikke du bør klage... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Scan av selve scoren. Spillet fikk visst 96%.

Edit: Noen utdrag av anmeldelsen fra Pc Gamer (ikke scans!), sammen med noen nye bilder. Dessverre finnes det fortsatt ikke scans fra hele anmeldelsen. :hrm:

Edit2: Et lite utdrag fra anmeldelsen: :omg:

"It was all in that moment when I laughed. I couldn’t believe it was quite this good. I chuckled in muddled disbelief. My nervous fingers reloaded the level, knowing that I had to see that breathtaking sequence one more time. It was then I knew for certain: Valve had surpassed not only themselves, but everyone else too. Half-Life 2 is an astounding accomplishment. It is the definitive statement of the last five years of first-person shooters. Everything else was just a stopgap. Half-Life 2 is a near perfect sequel.”

Endret av guezz
Skrevet
Scan av selve scoren. Spillet fikk visst 96%.

Edit: Noen utdrag av anmeldelsen fra Pc Gamer (ikke scans!), sammen med noen nye bilder. Dessverre finnes det fortsatt ikke scans fra hele anmeldelsen. :hrm:

Edit2: Et lite utdrag fra anmeldesen: :omg:

"It was all in that moment when I laughed. I couldn’t believe it was quite this good. I chuckled in muddled disbelief. My nervous fingers reloaded the level, knowing that I had to see that breathtaking sequence one more time. It was then I knew for certain: Valve had surpassed not only themselves, but everyone else too. Half-Life 2 is an astounding accomplishment. It is the definitive statement of the last five years of first-person shooters. Everything else was just a stopgap. Half-Life 2 is a near perfect sequel.”

LOL! Står under hva det ikke er (IT'S NOT): Corridors...

Et fin liten tupp til id der... hehe

Athelas

Skrevet (endret)

Anmeldelsen kommer i oktober-nummeret, som kom i engelske butikker 1. oktober. Venter på det i posten jeg.

Siterer fra PCGUK-forumet:

(Postet av Mark Donald 22.09.04, editor)

----------

The Half-Life 2 review features rather strongly in the next issue of PC Gamer on sale Oct 5. It's the first UK review of the game and we can't wait for you to read it.

Mark

PS - Rome Total War is reviewed too

--------

Værre er det ikke :)

http://forum.pcgamer.co.uk/viewtopic.php?t=51308

Endret av Bitex
Skrevet

Gleder meg til å gjenkjenne stemningen fra Half-Life og finne ut av historien.

Sukk..mitt favorittspill :love:

Jeg bare elsker alt Half-Life er. Lydene, spesielt lydene. F.eks medicpack, gaussgun og alarmen :love::love:

Skrevet

*dobbelpost*

Er så spent at jeg kjøper Gold edition gjennom steam, slik at jeg kan spille det på sekundet. GZEZ jeg gleder meg!!11!1!

Skrevet

leste akkurat en scannet versjon av anmeldelsen så så jeg nederst at det sto PC Gamer November 2004. så det er nok November utgaven den kommer i.

gledet meg enda mer til HL2 når jeg leste den. kjente det kriblet i hele kroppen

Skrevet
leste akkurat en scannet versjon av anmeldelsen så så jeg nederst at det sto PC Gamer November 2004. så det er nok November utgaven den kommer i.

gledet meg enda mer til HL2 når jeg leste den. kjente det kriblet i hele kroppen

link!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...