Luchy Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 jeg vet at postal 2 er et gammelt spill men hva synes du om det?? håper du at en 3 kommer ut?
NuckChorris Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Postal 2 var moro..brutalt men moro..håper på en 3`er, kommer vel en tilleggspakke snart
Dʋgɢtung Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Synes det var kurrant underholdning når man ikke hadde noe å gjøre. Noe mer enn det vil jeg ikke si at det var. Litt FOR voldelig for min smak også kanskje, siden jeg nesten fikk dårlig samvittighet hver gang jeg helte bensin på offeret, tente på det, lot det løpe rundt brennende helt til det døde, og jeg pisset på liket.
Potetdamen Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 var morro i ca. 20 min så var man lei.. syke missions man fikk hver dag :!: sign this petition!
tor_erik Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 (endret) Hmm... Postal 2... Du mener det spillet med masse vold hvor man skulle hente melk til kona? Vittig det. Endret 30. september 2004 av tor_erik
Nolander Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Syns ikke det var noe særlig. Ensformig og brutalt. Ikke et spill etter min smak.
insider Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Morro en liten stund. Meget kort. enig, var morro den første dagen jeg spilte det men ble veldig ensformig og mye loading.
Gromle Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 mye loading. Mye av loadingen går mye raskere med nyeste patch.
slez Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Postal 2, det sykeste spillet jeg har spilt, jævli genialt og syke våpen, kom til fredag så satt jeg b0mfast Det råeste var at man kunne gå fritt og kødde, knalle spade i hode på folk osv.
Dʋgɢtung Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Synes den elektro-dingsen var ganske genial også. Utrolig morsom å bruke den etter man hadde tisset på folka
Stor Oddnoga Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Talentløst og gjennomført irriterende spill. Spekulativ søppel i likhet med Manhunt.
Endre Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Veldig morsomt. Dere som ble lei etter 20 minutter har garantert gått glipp av mye artig. Synd det er så kort. Ensformig? Overhodet ikke. God grafikk, men dessverre endel bugs og sånt.
knutby Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Synes det var ganske kult jeg:P Men litt kort dough. Fredag kveld tok det jo helt av
tors81 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Er en stund siden jeg har spilt det, må kanskje skaffe det igjen. Men det tok ikke lang tid å spille igjennom. Husker ikke dette med Fredag som noen nevner, men volden glemmer jeg aldri. Var kanskje litt vel mye av det gode, eller det var dette som gjorde spillet så bra Jeg ønsker helt klart ett nytt postal velkommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå