Gå til innhold

Men of Valor: Vietnam MP demo kommer fredag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ilfg. Gamespot vil det komme en multiplayer demo av 2015's Vietnam spill på fredag.

 

Men of Valor: Vietnam demoen vil være på ca. 310MB, og inneholde 2 kart; ett i urbane miljøer og ett jungelkart.

 

Nå er det heller ikke så lenge til det kommer faktisk; 12 november i disse traktene og 26 oktober i statene.

Ah, endelig! Har venta på det spillet ei stund nå!

Takker for infoen :thumbup:

Lenke til kommentar
RogueFreak - Har du noen tro på dette spillet? Har ikke tid til å laste ned alt jeg kommer over så jeg vil gjerne høre din mening da du og jeg tydeligvis har samme smak hva realistiske militær simulatorer angår.

Tør du virkelig å la noen andre avgjøre om du kommer til å spille dette eller ei? Hvis du tar en titt på skjermskuddene her, kanskje du får lyst til å teste det selv.

Eller har du bare ISDN, stakkar? :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ærlig talt ikke enda hva jeg mener om MoV... :hmm:

 

Det som avgjør er hvordan AI'n blir og hvor stor frihet du har på kartene.

Spillet skal etter sigende inneholde en god del skripta sekvenser, håper bare at spillet ikke er overskripta.

 

Du har ingen frihet til å styre kjøretøy o.l. men kan bemanne MG'er i Hueys, styre patruljebåter osv.

 

Tviler på at spillet blir noen perle når det gjelder realistiske militærsimulatorer, men håper at det kan gi meg noen morsomme timer i SP.

 

Hvordan MP delen blir, finner vi ut når demoen kommer... men det jeg har hørt om den så langt virker jo greit nok.

 

(En annen ting er jo at det har vært snakk om Co-Op i MP, men dette er langt fra bekreftet eller avkreftet:

 

Perhaps the most exciting news, however, is the addition of something that's been lacking in many recent shooters: support for Internet co-op. That's right: the PC version of Men of Valor will allow two players to play through the entire campaign side-by-side via LAN or Internet (the Xbox version is currently planned to support splitscreen co-op.) We've already seen games get up in arms over the lack of co-op in PC games like Halo and the upcoming DOOM 3 -- Men of Valor may provide exactly what they're looking for.

 

(Editor's Note: A Vivendi PR spokeperson contacted us after this article was published to state that the claim of co-op support may have been premature. According to a statement, "At this time the developers at 2015 have not committed to getting co-op play into Men of Valor PC. We're working with them to try to get it in the game but can not say for certain right now whether it will be or not."

)

 

 

Sånn helt til slutt kan jeg jo skyte inn at det er lovt ca. 20 timer spilletid i SP.

Lenke til kommentar

atrax - Jeg har null problem med å gå for et spill dersom RogueFreak anbefaler det. Er det en jeg har tro på når det gjelder denne type spill så er det han.

 

ps: jeg har bredbånd :yes:

 

RogueFreak - Vi snakker da altså om noe ala CoD? Tror jeg venter til vi får se noen reviews av dette. Men såklart et stort pluss dersom Coop gjør gjeldende i Lan og over internet. Det er for få slike spill. Takk for info. Kan vi regne med at du kommer tilbake med mer info etter at du har prøvd det litt?

Lenke til kommentar
RogueFreak - Har du noen tro på dette spillet? Har ikke tid til å laste ned alt jeg kommer over så jeg vil gjerne høre din mening da du og jeg tydeligvis har samme smak hva realistiske militær simulatorer angår.

Men of Valor er ihvertfall ikke et simulatorspill, heller ikke realistisk. Er bare standard arcade shooter. Veit det ikke var min mening du spurte etter, men dette er jo tross alt et forum ;) Er du ute etter et realistisk militærspill så er ikke dette spillet for deg.

Endret av cockmyrifle
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd demoen nå eller?

Jeg lasta ned den i går, så at den ble ferdig, og skulle til å spille, men da var klokka for mye, så jeg måtte legge meg.

 

Da jeg i dag skulle sjekke demoen, fant jeg den faen ikke!

Den er rett og slett ikke på PC'n min!

 

Så det jeg hinter til, er at jeg må laste den ned på nytt, og har derfor ikke prøvd den...

 

Noen som kan gi ei kort beskrivelse av demoen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...