ehs5 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Final Fantasy 12 (XII) kommer. Husker det var prat om det før X-2 kom til og med. Mafia 2.
NothgaliC Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 remake av Resident Evil (1) og kanskje 2a. Og et predator spill som forgår inne i en by og stoor frihet.
sixx Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 kunne tenkt meg å sett rainbow six 4 snart jeg... det blir bare kankje det beste spillet !!!
blackops Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 -Dungeon Keeper 3 kunne vert veldig kult. -Kanskje ein remake av Dungeon Keeper 1. Ond er gøy og selvfølgelig eit eller anna strategispill eller rpg fra blizzard. (til PC)
Mala Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 remake av Resident Evil (1) og kanskje 2a. Og et predator spill som forgår inne i en by og stoor frihet. Hmm vai har allerede en remake av RE1, men 2`er derimot støtter eg deg full ut på så kommer jo snart RE4
Dandar Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Oppfølger til Desperados: Wanted Dead or Alive Beklager hvis noen har svart på dette. Men det kommer - i 3D!
Irminsûl Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Monkey Island 5 i 2D StarCraft 2 (kommer garantert) Et bra Fallout 3 (håper...) Et bra Baldur's Gate III (vil trolig ikke skje) Et bra RTCW 2 (bare ikke Splash Damage) Flere spill ala Fallout og Planescape: Torment En ting jeg ikke vil se er flere FIFA/NFL/NHL/NBA/F1-spill fra fordømte EA. Thank you, good night.
ehs5 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 En ting jeg ikke vil se er flere FIFA/NFL/NHL/NBA/F1-spill fra fordømte EA. Plager det deg så mye at de ligger i hylla? Blir du tvunget til å kjøpe det? Hva er problemet?
Whalecore Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Little Big Adventure 2 remake Elsker det spillet Remake hadde vært konge!
Medrakil Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Oppfølger til Desperados: Wanted Dead or Alive Beklager hvis noen har svart på dette. Men det kommer - i 3D! Og samme med commandos.. Det ser mer ut som hidden&dangerous enn det spillet jeg ville ha :/
kurrikill Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 gleder meg til far cry 2...ellers vill jeg ha conker på pc..! off topic: vill også at half life skal bli film!
JBlack Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Remake av Fairytale Adventure. En stor verden der man kan bevege seg helt fritt, men masser av spennende lokasjoner. Nå er det lenge siden jeg har spillt det, men tror man kunne bruke godt over en halvtime å bare løpe fra nord til sør. Og da var det ikke oppdelt i flere brett med loading mellom osv. Det var en veldig stor øy som scrollet kontinuerlig.
Mats1988 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Et spill hvor man kan gjøre alt det samme som i det virkelige liv. Sims?
daniman Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 ja, jeg har også fantasert om drømmen av et spill der du kan konstruere din egen by til punkt og prikke. lage deg selv og venner, og leve livet ditt på skjermen. tenk på det: du kunne gjøre mye hekkan du ikke kan gjøre i virkeligheten (banke opp lærerne, tenne på skolen osv..) og du hadde hatt friheten. ingen nåverende konsoll tror jeg har godt nok minne/godt nok hardware til et slikt massivt spill, men det er morsomt å fantasere med tanken
pronoob Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Et spill hvor man kan gjøre alt det samme som i det virkelige liv. Sims? Kan man gå berserk og hoppe opp å ned på en bil for så å spise en flaske som det ligger en liten ape oppi i the sims?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå