Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva synes dere om denne scoren folkens? i tanke med at min CPU ikke er spesielt "bra" for et X800XT PE kort..

 

er ganske fornøyd selv :)

 

edit: det er en klokket 2500+ forresten..

Slo deg med en 2500+@2,2ghz med ca: 100 til 200 poeng :yes::w00t: med x800xt klokket

hvor mye klokket du kortet da ?

 

edit: står i siggen din :p

jepp kjører max OC på alt nå :thumbup: klarer å presse noen poeng til men det er ikke noe vits (PS. alt er luftkjølt)

hadde lyst til og slå din rekkk så jeg skulle klokke litt

 

520: 35C

så kom jeg til

543: 62C

 

:confused:

Klarte du 3dmarken da ?? med hvilken score ??

Lenke til kommentar

:thumbup:

 

Well. Har hakket meg gjennom til 1523 uten å "klokke" kortet.

Har bare åpnet pipelines. Har "bare" 300 i core og 700 i memory.

Litt urolig for "hakkingen", men regner med at den skyldige heter "Mist". Mulig litt lite med 350W.

 

mvh

 

ps: har ikke klokket cpu'en heller.

 

 

Asus A7N8X Deluxe pcb 1.04

AMD Athlon XP-A 3000+

2 x 512 PC2700 DDR

Gainward NVIDIA GeForce 6800 LE (16x1,6vp)

Mist FSP350-60PN

Endret av zipher
Lenke til kommentar

:w00t::w00t::w00t:

 

Jepp!

3609!!

Slight improvement :thumbup:

 

Merkelig for jeg mente jeg hadde oppgradert alle drivere. Men mulig det ble glemt i frustrasjonen over "biosctl.exe-meldingen" (c:\windows\system32\autoexec.nt this system file is.......osv). Dette ble det nemlig en hel dags arbeid ut av :mad:

Men syntes kanskje det ble litt lite allikevel siden det lå godt over 8000 i 3dmark03.

 

Takk igjen.

 

mvh

Lenke til kommentar
Hva er en brukbar poengsum i 3dmark05 med et PowerColor X800PRO/256MB/AGP, P4 3,2GHz S478, Abit IC7-G HK, 1024 MB RAM?

 

Edit: typo

vil tippe rundt 5000poeng ;)

En kompis sin maskin. Han får ca 4900p. Jeg mener det burde være rimelig "etter boken".

Sjekket med tomshardware.com, de har ikke testet X800PRO i 3dmark05, men kortet burde ligge mellom X800XT (5500p) og XL (4700p) i forhold til pris.

Mitt kort (Sapphire X700PRO) skal gi ca 2840p i følge tom's - uklokket med siste drivere får jeg ca 3200p, burde det ikke være en tilsvarende ytelsesøkning (i %) for X800PRO også, altså nærmere 5400p?

Fikk 300 marks mer bare ved å flashe bios (Abit AG8-V HK) dóg, men kanskje det er noe med PCIe/I915P/LGA775 i forhold til AGP/I875/S478?

Grønn jeg er i slike saker

:woot:

Lenke til kommentar

fikk 3d mark 05 idag. aldri testa maskina på noe sånt før, men jeg er redd maskina mi er litt i utakt med seg selv.

 

har:

asus a7n8x deluxe

amd athlon 2500+ barton @ 2800+ (er HELT i oppstart-fasen av min oc-karriére her! har ikke turt så mye enda)

twinmos pc2700 1*512mb RAM

radeon 9600 pro (3d prophet)

 

startet på litt over 600(!), men det var vel med res på 1280*1024 og alle settings på max. har stilla ned til 1024*768 og siste test var på litt over 1000. vet at jeg ikke har tipp topp og nyeste hardware, men hva kan jeg gjøre for å få opp scoren her? jeg kan vel med rette kalles "noob" (verdens teiteste ord!) på dette området, så ikke vær for hard mot meg.... :p

Lenke til kommentar
fikk 3d mark 05 idag. aldri testa maskina på noe sånt før, men jeg er redd maskina mi er litt i utakt med seg selv.

 

har:

asus a7n8x deluxe

amd athlon 2500+ barton @ 2800+ (er HELT i oppstart-fasen av min oc-karriére her! har ikke turt så mye enda)

twinmos pc2700 1*512mb RAM

radeon 9600 pro (3d prophet)

 

startet på litt over 600(!), men det var vel med res på 1280*1024 og alle settings på max. har stilla ned til 1024*768 og siste test var på litt over 1000. vet at jeg ikke har tipp topp og nyeste hardware, men hva kan jeg gjøre for å få opp scoren her? jeg kan vel med rette kalles "noob" (verdens teiteste ord!) på dette området, så ikke vær for hard mot meg.... :p

kjør alt default i 3d mark, så slå av AA og AF i control panel.. så kjør testen igjen :)

Lenke til kommentar
vet at jeg ikke har tipp topp og nyeste hardware, men hva kan jeg gjøre for å få opp scoren her?

- Kjør FSB og minne 1:1

- Siste drivere til hovedkort og skjermkort er et "must".

- Minimum av andre programmer kjørende i bakrunnen.

- Fritt for virus og spyware er en selvfølge.

- Overklokke skjermkortet.

- Test Omegadriverene.

 

Med riktige innstillinger burde du få en score på 1500-2000.

Lenke til kommentar
fsb og minne 1:1? på skjermkortet mener du? at core og memory står med samme verdi??

Nei, på CPU og minne. På nForce2 får du best ytelse hvis FSB og minne er synkront. (Gir dog minimale utslag i 3dmark05)

 

omega-driverne, er det alternativt til catalyst? som kan funke bedre altså?

 

Omegadriverene bygger på Catalyst, men med noen "tweaks". Følger også med Radlinker for overklokking av skjermkortet.

 

Foretrekker Omegadriveren selv, Radeon Omega Drivers 2.6.25 fra april er vel siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...