Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4722 3dmark05 poeng.

 

amd 3400+

k8n-e deluxe

1024 mb pc3200 twinmos ram

sapphire x800xl agp

 

ingenting er klokket, cool&quiet aktivert

Jeg har p4 3,2

og intel 915p hovedkort,

ellers lik hw som deg..

 

Jeg får 4900 3dmark

og 4300 i cputest.

 

Hva får du i cputest? kult å se intel vs amd lissom. :thumbup:

jeg fikk hvist 4751 3dmark poeng og 3910 cpu poeng denne gangen.. så da er det nok prosessoren din som gjør at du får bedre total score enn meg ja :)

Lenke til kommentar

ok, bildet ville ikke opp før jeg klikka på det. trodde det var noe feil der. men litt rart at du slår min poengsum uten OC...... min ble satt med den OC du ser i signatur. og det er jo en bra OC. du må prøve og klokke litt sånn lett, bare for artig liksom. gjorde du din på 3000mhz??

 

uansett, bra resultat

:thumbup:

Lenke til kommentar

Yepp, til å være en AMD Athlon 2500+ så vil jeg si det er et meget fint resultat :)

 

Angående X800XL så tror jeg de fleste jeg har sett benchet i 3Dmark05 har havnet på mellom 4700-5100@stock klokking og gjerne 500 poeng mer ved normal overklokking av grafikkortet. Toppscore for mitt X800XL kort er 6006 poeng i 05.

Lenke til kommentar
hva synes dere om denne scoren folkens? i tanke med at min CPU ikke er spesielt "bra" for et X800XT PE kort..

 

er ganske fornøyd selv :)

 

edit: det er en klokket 2500+ forresten..

Slo deg med en 2500+@2,2ghz med ca: 100 til 200 poeng :yes::w00t: med x800xt klokket

hvor mye klokket du kortet da ?

 

edit: står i siggen din :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
hva synes dere om denne scoren folkens? i tanke med at min CPU ikke er spesielt "bra" for et X800XT PE kort..

 

er ganske fornøyd selv :)

 

edit: det er en klokket 2500+ forresten..

Slo deg med en 2500+@2,2ghz med ca: 100 til 200 poeng :yes::w00t: med x800xt klokket

hvor mye klokket du kortet da ?

 

edit: står i siggen din :p

jepp kjører max OC på alt nå :thumbup: klarer å presse noen poeng til men det er ikke noe vits (PS. alt er luftkjølt)

Lenke til kommentar
hva synes dere om denne scoren folkens? i tanke med at min CPU ikke er spesielt "bra" for et X800XT PE kort..

 

er ganske fornøyd selv :)

 

edit: det er en klokket 2500+ forresten..

Slo deg med en 2500+@2,2ghz med ca: 100 til 200 poeng :yes::w00t: med x800xt klokket

hvor mye klokket du kortet da ?

 

edit: står i siggen din :p

jepp kjører max OC på alt nå :thumbup: klarer å presse noen poeng til men det er ikke noe vits (PS. alt er luftkjølt)

hadde lyst til og slå din rekkk så jeg skulle klokke litt

 

520: 35C

så kom jeg til

543: 62C

 

:confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...