Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sier at pcen din henger seg i spill? Vel, da er det stor sannsynlighet for at 7900gtx-kortet er gåent(som titusen andre :p ).

 

Det skal vel være 800mhz effektiv hastighet, så 400mhz skal være korrekt. Timingsene kan med fordel senkes til cas 4 trcd 4 trp 4 tras 12

6544003[/snapback]

 

 

henger seg alltid etter litt spilling eller som nå testing i 3dmark 05

 

gud så irriterende

Lenke til kommentar
Du sier at pcen din henger seg i spill? Vel, da er det stor sannsynlighet for at 7900gtx-kortet er gåent(som titusen andre :p ).

 

Det skal vel være 800mhz effektiv hastighet, så 400mhz skal være korrekt. Timingsene kan med fordel senkes til cas 4 trcd 4 trp 4 tras 12

6544003[/snapback]

 

 

henger seg alltid etter litt spilling eller som nå testing i 3dmark 05

 

gud så irriterende

6544245[/snapback]

 

 

Behøver ikke og være skjermkort, men du kan jo gjøre følgende for og sjekke.

Få lånt et annet PCI-E skjermkort og test i 3dmark05. Skjer det samme så er det noe annet galt skjer det ikke så er skjermkortet RMA klart. (Gjerne et skjermkort som er veldig likt det 7900GTX så får du testa PSUen også)

 

Men i dag skal jeg til Tyskland så kan ikke aide deg noe mer før Torsdag, det finnes mange på Hw forumet som kan hjelpe deg. Så lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg fikk 6625 uten å klokke skjermkortet

6521510[/snapback]

 

Ja det var jo virkelig informativt! :thumbup:

6521531[/snapback]

 

 

Jeg har et Asus X800 XT Platinum Edition

6521592[/snapback]

 

Kult hvis du formidler oss med resten av riggen din også.

Ta X800 kortet ditt vmod det og putt det under vann ;)

6527440[/snapback]

 

 

Her er resten av riggen min, tror jeg har fått med mesteparten hvertfall:

 

Skjermkort: Asus X800 XT Platinum Edition

Hovedkort: Asus M2N PV-VM

Strømforsyning: PSU 550W Dual Fan 24 P (veit den er dårlig)

Processor: AMD Athlon 64 processor

 

Noe mer?

Lenke til kommentar
RAM, og hva er dårlig med psuen din+

6550662[/snapback]

 

RAm er jeg ikke helt sikker på, skal spørre bruttern når han er hjemme.

 

Har bare hørt at PSu'n er den billigste man får tak i elns. Men funker jo helt fint da

6550715[/snapback]

 

en ting til , *Processor: AMD Athlon 64 processor* sier oss heller ikke så mye, hvor stor er den+ 3200+ +.

Lenke til kommentar
RAM, og hva er dårlig med psuen din+

6550662[/snapback]

 

It's a Qtek, enough said!

 

en ting til , *Processor: AMD Athlon 64 processor* sier oss heller ikke så mye, hvor stor er den+ 3200+ +.

6550796[/snapback]

 

Hvor stor den er? Nytt utrykk for meg, men skal du virkelig granske pcen i dybden, eller hva prøver du å oppnå? :blink:

Lenke til kommentar
RAM, og hva er dårlig med psuen din+

6550662[/snapback]

 

RAm er jeg ikke helt sikker på, skal spørre bruttern når han er hjemme.

 

Har bare hørt at PSu'n er den billigste man får tak i elns. Men funker jo helt fint da

6550715[/snapback]

 

en ting til , *Processor: AMD Athlon 64 processor* sier oss heller ikke så mye, hvor stor er den+ 3200+ +.

6550796[/snapback]

 

 

hmm.. *lese på esken*

Det står i hjørnet her: 3500+ Socket AM2

 

Edit: ram: pc2 4200 533mhz ddr2

Endret av looOool
Lenke til kommentar
It's a Qtek, enough said!

 

Hvor stor den er? Nytt utrykk for meg, men skal du virkelig granske pcen i dybden, eller hva prøver du å oppnå? :blink:

6550831[/snapback]

 

hvis det er q-tek sier det litt :)

 

jeg skal finne ut all harwaren hennes, for så og komme og stjele den.

 

De forskjellige ting har litt og si hvor mye man scorer. hvis man har en pc med et 7800gtx og en 2500+ sier det seg selv at du scorer en del mer med en 3500 + som *lol* hadde.

 

@lol 3500 er ikke værst, ikke 6625 heller. ikke at jeg vet hvor godt sjermkortet er.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
De forskjellige ting har litt og si hvor mye man scorer. hvis man har en pc med et 7800gtx og en 2500+ sier det seg selv at du scorer en del mer med en 3500 + som *lol* hadde.

6550971[/snapback]

 

Ok ok, let me get this right. Du sammenligner en cpu(en utdatert athlon xp 2500+ formoder jeg) mot et grafikkort? :dontgetit: Greit nok at du vil vite alt om hardwaren, men en kan vel spørre seg hvorvidt vi trenger å kartlegge alle brukere sin hw :p

 

Det først jeg ville gjort med den pcen der er å bytte ut strømforsyningen, før det er for sent... Jeg skal innrømme at jeg selv også har hatt Qtek, men ville aldri brukt det på en såpass ny pc(den er vel bortimot helt ny, siden det er AM2)

Lenke til kommentar
Ok ok, let me get this right. Du sammenligner en cpu(en utdatert athlon xp 2500+ formoder jeg) mot et grafikkort? :dontgetit: Greit nok at du vil vite alt om hardwaren, men en kan vel spørre seg hvorvidt vi trenger å kartlegge alle brukere sin hw :p

6551005[/snapback]

 

nei, nei. du har misforstått. jeg samenlignet en 2500+ og en 3500+. du vill få en bedre score med sistnevnte. ;)

Lenke til kommentar
Du sier at pcen din henger seg i spill? Vel, da er det stor sannsynlighet for at 7900gtx-kortet er gåent(som titusen andre :p ).

 

Det skal vel være 800mhz effektiv hastighet, så 400mhz skal være korrekt. Timingsene kan med fordel senkes til cas 4 trcd 4 trp 4 tras 12

6544003[/snapback]

 

 

henger seg alltid etter litt spilling eller som nå testing i 3dmark 05

 

gud så irriterende

6544245[/snapback]

 

 

Behøver ikke og være skjermkort, men du kan jo gjøre følgende for og sjekke.

Få lånt et annet PCI-E skjermkort og test i 3dmark05. Skjer det samme så er det noe annet galt skjer det ikke så er skjermkortet RMA klart. (Gjerne et skjermkort som er veldig likt det 7900GTX så får du testa PSUen også)

 

Men i dag skal jeg til Tyskland så kan ikke aide deg noe mer før Torsdag, det finnes mange på Hw forumet som kan hjelpe deg. Så lykke til.

6546228[/snapback]

post-104308-1153845741_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Se der ja har du kommet deg litt opp, fått endret timingen på rammen??

6577788[/snapback]

 

 

ja endra den til 4 4 4 12 1T

 

 

Meeeeeeeeeen driten forsetter og crashe... skal sende inn HK CPU skjermkort på mandag til komplett... har formatert 7 ganger nå på 30 dager.. begynner å bli lei når pcen kosta tilsammen 20 k ^^ da bør driten fungere spør du meg

 

so annoying baaah

 

 

well well '

 

 

untill next time

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...