Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er mitt 3DMark05 resultat med mine 24/7 settings :

 

3dmark05sr0.th.jpg

 

Kunne sikkert kjørt 3DMark med CPU på høyere, men tenker det er mest skjermkortet som er flaskehalsen uansett her jeg.

6764321[/snapback]

 

 

 

du får 12000 i 3dmark, er ikke 3dkortet mitt noe spesielt bedre enn ditt? får jo bare noen hundre poeng mere enn deg i 3dmark05

Lenke til kommentar

men problemet er att jeg kun får valgt 133, 166 osv på minnet.. står nå på 166, øker jeg fsb nå vil hastigheten bli for høy på minnet.. nå er ikke minnet mitt no særlig klokkevennlig, men vil tro det skal klare oppunder 230mhz..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Dersom hovedkortet klarer høy nok fsb, så setter du multiplier til 8,5/8 eller noe rundt der. Så setter du minnedivider til 133(som du må bruke til 2.65ghz?) og øker fsben til så mye som trengs for å nå 2.65ghz. Hvis du skjønte det :p (det blir ca. 331x8)

Nå har jeg lite erfaring med A8N32(bare klokka litt for en kamerat av meg), men jeg vet ikke om det klarer så høyt som ca. 330mhz fsb?

Lenke til kommentar
Her er mitt 3DMark05 resultat med mine 24/7 settings :

 

3dmark05sr0.th.jpg

 

Kunne sikkert kjørt 3DMark med CPU på høyere, men tenker det er mest skjermkortet som er flaskehalsen uansett her jeg.

6764321[/snapback]

 

 

 

du får 12000 i 3dmark, er ikke 3dkortet mitt noe spesielt bedre enn ditt? får jo bare noen hundre poeng mere enn deg i 3dmark05

6764561[/snapback]

 

off topic:hvordan får man til å lage bilde av resultatet?

Lenke til kommentar
etter litt prøving og testing kom jeg frem til et litt bedre alternativ..

 

tok CPU fra 2.65 til 2.5ghz

 

tok minnet fra 189 til 227 mhz..

 

score økte fra 11599 til 11636..  :)

6765872[/snapback]

 

 

 

så det vil si du har nesten like bra pc som meg, trudde intel, skulle knuse amd? eller bare noe jeg har lest feil?

Lenke til kommentar
så det vil si du har nesten like bra pc som meg, trudde intel, skulle knuse amd? eller bare noe jeg har lest feil?

 

Conroe prossesoren er raskere, det ser du på cpu testen i 3dmark06.. og tester ellers forsåvidt

 

men i spill, så skal det vist ikke ha no særlig å si hvis du har et toppkort.. noe x1900xt er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...