Gå til innhold

oppfinner??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har sett mye stygt & upraktisk.

De "¤"#¤ plastkassene var jo helt grusome.

 

Mange bygger jo PC inn i skrivebord og andre ting med uhyre presisjon slik at det ser meghet bra ut, har ikke sett noen av de i nettavisene som oppfinner nei.

 

Men som dere sa, ikke det skarpeste nettstedet.

Lenke til kommentar

Eg vil berre seie at folk som brukar ståltråd til å feste noko som helst ikkje er verdige ein eigen artikkel.

 

Ståltråd er fint til å fikse gjerde, men ellers bør det kun brukast til å lappe saman ting _midlertidig_

 

Vart dessutan litt skeptisk til datatryggleiken til landets næringsmiddeltilsyn....håpar dei har andre system for lagring av sensitive/viktige/vitenskaplege data.

 

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-05-13 16:51 ]

Lenke til kommentar

Det var jo ein bra idè da............. Syns noen casemoddere burde prøve dette , meb med litt stiligere design og så legge ut bilder på eit eller annet nettsted! eller på forumet (men tvilier på at u får lov)! For d var jo ein bra idè! Tenk så mye plass u sparer! men men.............

 

 

 

Håper noen vil prøve seg!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 18:09, TCK skrev:

Det var jo ein bra idè da............. Syns noen casemoddere burde prøve dette


 

Vel mange casemoddere lager jo PC-er i kofferter. Det er _veldig_ mye mer praktisk enn ei plastkasse.

 

Quote:


Mange bygger jo PC inn i skrivebord og andre ting med uhyre presisjon slik at det ser meghet bra ut, har ikke sett noen av de i nettavisene som oppfinner nei.


 

Vil du stå fram som "oppfinner" på DinSide? ikke det nei. Er liksom ikke der du får status blandt andre casemoddere :wink:

 

Quote:

Leste akkurat en artikkel på
og reagerer litt på det som står der.


 

Det som står på dinside.no er av veldig varierende kvalitet, blandt annet likte jeg godt Brynjulf Blix's sin(?) idé om stealth mod på 5.25" brønnene(lage samme system som Mac bruker).

 

Forøvrig er reportasjen helt ok imho. Greit nok at han ikke er en oppfinner, men man bruker jo gjerne slik ord når folk gjør noe som er kreativt for folk flest, men ikke nødvendigvis for de innbarka. Forøvrig er det bare å lese Aftenposten, VG eller Dagbladets dekning av en IT sak så finner du minst like mange idiotiske ting.

 

/me humrer fortsatt ettet VG's "VG bygger PC" sak for noen måneder siden :lol:

Lenke til kommentar

Jeg planlegger å lage en "bagtop" eller en "brieftop", altså en slik svart stresskoffert med kodelås som alle bissniss menn har.

Slenger en p3 800, gf 2mx 400 og en liten harddisk i denne, så kan du dra den med deg overalt uten å se ut som en komplett dust (motsetning til en som drar på en chieftec.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...