Gå til innhold

Bra, billige, og kanskje ikke helt nye PC-spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kikket innom http://no.gamesmix.com i dag i håp om at de hadde tatt min forespørsel om å ta inn samlepakken med Monkey Island fra Lucas Arts seriøst...

fikk god respons på mailen jeg sendte hvor de sa jeg fikk se innom siden om de tok det inn om en stund... over en måned siden jeg sendte forespørselen, så jeg regner ikke med det ble noe av, desverre :(

la uansett inn bestilling på noen andre spill jeg gjerne vil dele med andre:

Titel Pris

Ice Wind Dale Ultimate Collection - 299,00

(inneholder IWD 1, IWD: HOW, IWD 2)

Baldurs Gate Tales Of The Sword Coast - 39,00

Grand Theft Auto Vice City - 179,00

Theme Hospital - 29,00

Total GTA (GTA 1, GTA London og GTA2) - 79,00

Conflict Zone - 5,00

har aldri prøvd Conflict Zone, men 5kr anser jeg som en svært liten utgift, så det er sikkert verdt det :)

noen som har tips om andre spill man kan skaffe til en billig penge? (bør helst være en viss kvalitet på spillene... denne listen er verdt hvert eneste øre :D )

PS: jeg anbefaler alle som ikke har spilt disse godbitene å prøve de :) (baldurs gate: TOTSC er bare en expansion hvis det var noen tvil... jeg har orginalen alt)

edit:

fant noen flere godbiter... følgende er også under bestilling:

Diablo 1 - 39,00

Heroes Of Might And Magic III Complete - 99,00

Pirates Of Caribbean Exclusive - 79,00

Sam och Max - 29,00

Tomb Raider Cdrom - 9,00

og slettet vice city fra første bestilling... det ble 50 kr billigere fra play.com (9.99£)

:D

tomb raider har jeg vel fra før, men bare i "sold-out" utgaven... dette så ut som en orginal... i hvertfall på bildet, og 9kr tar jeg meg råd til :p

Endret av Melfacion
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte:

Codename: Outbreak

No One Lives Forever 2

Kohan Ahrimans Gift

Rainbow Six Rogue Spear

Iron Storm

Baldurs Gate Tales Of The Sword Coast

Deus Ex

Nox

Metal Gear Solid 2: Substance

Shadow Man

Sam & Max Hit the Road

Ghost Recon

Stronghold Crusader

Pool Of Radiance

Tribes 2

Ble 691 kroner.

Skulle egentlig kjøpe Grim Fandango i stedet fot Tribes 2 der, men det var noe galt med database-entryen eller no så det gikk ikke. Og man kunne ikke bestille mer enn 15 av gangen...

Skrevet

mange gode kjøp der. dykk har garantert noko å ta dykk til ein mørk høstkveld.

robinei: ser at du har kjøpt nolf2, så eg reknar med at du har 1, vist ikkje så vil dette vere eit meget godt kjøp.

Skrevet
Er det ikke det hvis jeg har eneren? (har den)

er ordla meg til rart, beklager.

det eg meinte var at vist du ikkje hadde nolf1, så burde du kjøpe det.

nolf2 er uten tvil eit meget godt kjøp.

Skrevet

Gamesmix er en meget bra og seriøst butikk ja...Rett hjem til postkassa uten snusk..Betalte 200 kr for HL generation som inneholder 4 spill....Bra pris synes jeg.

Skrevet

Hehe. Nå er jeg fornøyd, gitt. Her er det jeg bestilte:

Art Of Magic

B-Hunter

Conflict Zone

Theme Hospital

Command And Conquer Red Alert

Chaser

Battlezone II Combat Commander

Dungoen Keeper Gold

Dune 2000

Codename: Outbreak

Heavy Gear 2

Hidden & Dangerous Deluxe

Insane

Mace Griffin Bounty Hunter

Magic The Gathering Battlegrounds

Nox

Project Eden

Rainbow Six Covert Ops PC

Rainbow Six Rogue Spear

Redhammer (tilleggspakke til Operation Flashpoint)

Sam och Max (til 29kr! Whee!)

Shadow Man

Tomb Raider Cdrom

Command And Conquer Red Alert

Theme Hospital

De har også American McGee's Alice til 69kr, Diablo 2 og Diablo 2: Lord of destruction til 150kr totalt, samt en pakke med Fallout 1, 2 og Tactics til 240kr. Alle anbefales på det høyeste, og spesielt til den prisen.

Skrevet

knallbra :)

sinnsykt gøy å handle spill når de koster under 50 kr spillet :p

men er det andre butikker enn gamesmix som har lignende godpriser med et annet utvalg? :)

*øyner et håp om å finne transport tycoon på en bortgjemt spillsjappe* :roll:

Skrevet
Theme Hospital - 29,00

Total GTA (GTA 1, GTA London og GTA2) - 79,00

:love:

Ahh! Husker Theme Hospital!

Og nå når jeg har GTA2 XP patchen, skal jeg kjøpe GTA2, og linke det med kompisene! :w00t:

BTW: psilocybe: Ser du kjøpte Project Eden, det har jeg selv...skikkelig kult spill for ikke bare volds-løsninger!

Bare så synd at jeg hang meg opp på plass etter plass, pga de dårlige utenknings metodene... :(

Skrevet

Vil på det sterkeste anbefale Kohan: Ahriman's Gift til 29 kroner. Det er et glimrende og ganske unikt strategispill. (Det er en standalone expansion)

Skrevet
Theme Hospital - 29,00

Næ, jøss, nå minte du meg på noe! Det spillet har jeg i en skuff et eller annet sted på rommet mitt! Det spillet er absolutt verdt 30 kr! *lete i skuff*

Skrevet

fikk plutselig lyst til å bestille et lass med gamle spill nå , men det er kanskje ikke så optimalt når jeg kjører winxp? eller er de fleste spillene kompitable?

Skrevet

Mange gode gamle spill der ja. Og BILLIGE! Wow

Theme Hospital er jo genialt. Og så bare 29 kr. "Desverre" så har jeg det fra før.

Har ikke så mye penger for øyeblikket, og må spare litt til en del av godbitene som kommer senere i høst, så jeg kjøpte bare ett spill, til PlayStation

Final Fantasy Anthology - 99 kr.

Skrevet
fikk plutselig lyst til å bestille et lass med gamle spill nå , men det er kanskje ikke så optimalt når jeg kjører winxp? eller er de fleste spillene kompitable?

de fleste av spillene der som begynner å dra på årene slippes i "sold-out" eller "xplosive" versjoner... de skal vel være kompatible, så vidt jeg har forstått...

ellers har du jo kompatibilitetsmodus i XP dersom det ikke virker...

men ellers er det jo verdt å ha bare for å ha det i spillhylla og, da ;)

Skrevet (endret)
en pakke med Fallout 1, 2 og Tactics til 240kr. Alle anbefales på det høyeste, og spesielt til den prisen.

Oi!!!

Kjøpe den jeg.. Har alle i orginal esker, den fine sorten med STORT papp-cover, men til den prisen kaster jeg meg på, så jeg ikke sliter på den fine pappen oppå topphylla her.. ;)

EDIT: Om noen IKKE har disse spillene er det bare å bestille, og glede seg til UKER, MÅNEDER , ÅR med moro :love:

Endret av Cord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...