Melfacion Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) Kikket innom http://no.gamesmix.com i dag i håp om at de hadde tatt min forespørsel om å ta inn samlepakken med Monkey Island fra Lucas Arts seriøst... fikk god respons på mailen jeg sendte hvor de sa jeg fikk se innom siden om de tok det inn om en stund... over en måned siden jeg sendte forespørselen, så jeg regner ikke med det ble noe av, desverre la uansett inn bestilling på noen andre spill jeg gjerne vil dele med andre: Titel Pris Ice Wind Dale Ultimate Collection - 299,00 (inneholder IWD 1, IWD: HOW, IWD 2) Baldurs Gate Tales Of The Sword Coast - 39,00 Grand Theft Auto Vice City - 179,00 Theme Hospital - 29,00 Total GTA (GTA 1, GTA London og GTA2) - 79,00 Conflict Zone - 5,00 har aldri prøvd Conflict Zone, men 5kr anser jeg som en svært liten utgift, så det er sikkert verdt det noen som har tips om andre spill man kan skaffe til en billig penge? (bør helst være en viss kvalitet på spillene... denne listen er verdt hvert eneste øre ) PS: jeg anbefaler alle som ikke har spilt disse godbitene å prøve de (baldurs gate: TOTSC er bare en expansion hvis det var noen tvil... jeg har orginalen alt) edit: fant noen flere godbiter... følgende er også under bestilling: Diablo 1 - 39,00 Heroes Of Might And Magic III Complete - 99,00 Pirates Of Caribbean Exclusive - 79,00 Sam och Max - 29,00 Tomb Raider Cdrom - 9,00 og slettet vice city fra første bestilling... det ble 50 kr billigere fra play.com (9.99£) tomb raider har jeg vel fra før, men bare i "sold-out" utgaven... dette så ut som en orginal... i hvertfall på bildet, og 9kr tar jeg meg råd til Endret 29. september 2004 av Melfacion
robinei Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Kjøpte: Codename: Outbreak No One Lives Forever 2 Kohan Ahrimans Gift Rainbow Six Rogue Spear Iron Storm Baldurs Gate Tales Of The Sword Coast Deus Ex Nox Metal Gear Solid 2: Substance Shadow Man Sam & Max Hit the Road Ghost Recon Stronghold Crusader Pool Of Radiance Tribes 2 Ble 691 kroner. Skulle egentlig kjøpe Grim Fandango i stedet fot Tribes 2 der, men det var noe galt med database-entryen eller no så det gikk ikke. Og man kunne ikke bestille mer enn 15 av gangen...
ttt Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 mange gode kjøp der. dykk har garantert noko å ta dykk til ein mørk høstkveld. robinei: ser at du har kjøpt nolf2, så eg reknar med at du har 1, vist ikkje så vil dette vere eit meget godt kjøp.
robinei Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Er det ikke det hvis jeg har eneren? (har den)
ttt Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Er det ikke det hvis jeg har eneren? (har den) er ordla meg til rart, beklager. det eg meinte var at vist du ikkje hadde nolf1, så burde du kjøpe det. nolf2 er uten tvil eit meget godt kjøp.
Sigga Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Gamesmix er en meget bra og seriøst butikk ja...Rett hjem til postkassa uten snusk..Betalte 200 kr for HL generation som inneholder 4 spill....Bra pris synes jeg.
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ik! De har jo Chaser der.. til 19kr!
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Hehe. Nå er jeg fornøyd, gitt. Her er det jeg bestilte: Art Of Magic B-Hunter Conflict Zone Theme Hospital Command And Conquer Red Alert Chaser Battlezone II Combat Commander Dungoen Keeper Gold Dune 2000 Codename: Outbreak Heavy Gear 2 Hidden & Dangerous Deluxe Insane Mace Griffin Bounty Hunter Magic The Gathering Battlegrounds Nox Project Eden Rainbow Six Covert Ops PC Rainbow Six Rogue Spear Redhammer (tilleggspakke til Operation Flashpoint) Sam och Max (til 29kr! Whee!) Shadow Man Tomb Raider Cdrom Command And Conquer Red Alert Theme Hospital De har også American McGee's Alice til 69kr, Diablo 2 og Diablo 2: Lord of destruction til 150kr totalt, samt en pakke med Fallout 1, 2 og Tactics til 240kr. Alle anbefales på det høyeste, og spesielt til den prisen.
Melfacion Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 knallbra sinnsykt gøy å handle spill når de koster under 50 kr spillet men er det andre butikker enn gamesmix som har lignende godpriser med et annet utvalg? *øyner et håp om å finne transport tycoon på en bortgjemt spillsjappe*
Hr. Jenssen Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Theme Hospital - 29,00 Total GTA (GTA 1, GTA London og GTA2) - 79,00 Ahh! Husker Theme Hospital! Og nå når jeg har GTA2 XP patchen, skal jeg kjøpe GTA2, og linke det med kompisene! BTW: psilocybe: Ser du kjøpte Project Eden, det har jeg selv...skikkelig kult spill for ikke bare volds-løsninger! Bare så synd at jeg hang meg opp på plass etter plass, pga de dårlige utenknings metodene...
Nauz Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) ikke glem devastation til 29 kr hos gamesmix.com Endret 29. september 2004 av mr.nauz
robinei Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Vil på det sterkeste anbefale Kohan: Ahriman's Gift til 29 kroner. Det er et glimrende og ganske unikt strategispill. (Det er en standalone expansion)
ehs5 Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Theme Hospital - 29,00 Næ, jøss, nå minte du meg på noe! Det spillet har jeg i en skuff et eller annet sted på rommet mitt! Det spillet er absolutt verdt 30 kr! *lete i skuff*
Dr.Greve Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Hva med Full Throttle til 139 kr? Det er jo en knallgod klassiker
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Hva med Full Throttle til 139 kr? Det er jo en knallgod klassiker Har det i original papp-eske. "I thank the loo-oord each day.. for the apocalypse."
JKJK Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 fikk plutselig lyst til å bestille et lass med gamle spill nå , men det er kanskje ikke så optimalt når jeg kjører winxp? eller er de fleste spillene kompitable?
robinei Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 De færreste spillene der er så gamle at de ikke er for Windows.
Nevnarion Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Mange gode gamle spill der ja. Og BILLIGE! Wow Theme Hospital er jo genialt. Og så bare 29 kr. "Desverre" så har jeg det fra før. Har ikke så mye penger for øyeblikket, og må spare litt til en del av godbitene som kommer senere i høst, så jeg kjøpte bare ett spill, til PlayStation Final Fantasy Anthology - 99 kr.
Melfacion Skrevet 30. september 2004 Forfatter Skrevet 30. september 2004 fikk plutselig lyst til å bestille et lass med gamle spill nå , men det er kanskje ikke så optimalt når jeg kjører winxp? eller er de fleste spillene kompitable? de fleste av spillene der som begynner å dra på årene slippes i "sold-out" eller "xplosive" versjoner... de skal vel være kompatible, så vidt jeg har forstått... ellers har du jo kompatibilitetsmodus i XP dersom det ikke virker... men ellers er det jo verdt å ha bare for å ha det i spillhylla og, da
Cord Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 (endret) en pakke med Fallout 1, 2 og Tactics til 240kr. Alle anbefales på det høyeste, og spesielt til den prisen. Oi!!! Kjøpe den jeg.. Har alle i orginal esker, den fine sorten med STORT papp-cover, men til den prisen kaster jeg meg på, så jeg ikke sliter på den fine pappen oppå topphylla her.. EDIT: Om noen IKKE har disse spillene er det bare å bestille, og glede seg til UKER, MÅNEDER , ÅR med moro Endret 30. september 2004 av Cord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå