Gå til innhold

Half-Life 2 Pakker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Retail Boxes

* Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man),

* Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD.

Steam Packages

* Bronze— HL2* and CS:Source.

* Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.

* Gold —HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).

Kilde hl2world.com

----------------------------------------------------------------

GOLD HERE I COME!!!!!!!!!!!

:w00t::thumbup: HALF-LIFE HATT! :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 CDer...fuck!

Jaja....jeg som ikke liker nå et spill er mer enn 3 CDer...dette kan bli moro...

Vel så har du da kanskje også en Collectors Edition med DVD :roll:

Skrevet

Sjangsen for at den kommer til Norge på samme dag som Standard..og i like stort antall..slik at ALLE kan få den....hva er den....1 til 1.000.000 sikkert...

Husker Unreal 2004 alt for godt!

Skrevet

Litt dumt at man nærmest blir tvunget til å kjøpe en Coll.Ed. bare for å få en skikkelig DVD versjon.

6 CD'er er jo intet mindre en totalt latterlig. :thumbdown:

Skrevet
Sjangsen for at den kommer til Norge på samme dag som Standard..og i like stort antall..slik at ALLE kan få den....hva er den....1 til 1.000.000 sikkert...

Ingenting i veien i å kjøpe via nettet..

Litt dumt at man nærmest blir tvunget til å kjøpe en Coll.Ed. bare for å få en skikkelig DVD versjon.

6 CD'er er jo intet mindre en totalt latterlig.

USA henger veldig etter med DVD rom. Derfor blir spillet tilgjengelig også på cd, pluss at det også er to spill (HL2: 4CD, CS-S: 2CD). Man må dekke alle forbrukere når man lanserer et produkt også vet du ;)

Skrevet
USA henger veldig etter med DVD rom. Derfor blir spillet tilgjengelig også på cd, pluss at det også er to spill (HL2: 4CD, CS-S: 2CD). Man må dekke alle forbrukere når man lanserer et produkt også vet du ;)

Joda, greit at man skal dekke etterdilterne også, men det jeg synes er at det burde vært to jevnbyrdige utgaver, én på DVD og én på CD.

Denne Coll-Ed. DVD utgaven er jo fylt opp med mye ekstra dritt som sikkert mange ikke er interessert i å betale mer for. Når jeg kjøper HL2 er jeg ikke interessert i feks. CS eller en XXXXL trøye som sikkert bare kan brukes som seil.(Dersom jeg hadde hatt båt..). Hadde det enda fulgt med en skikkelig guide til spillet, men neida, står tom. at det er "sampler". :no:

Skrevet (endret)

alle dere som ikke vil ha 6 cder, hvorfor ikke kjøpe over steam?

spørsmål hva er ; "Valve's back catalog currently available on Steam."

Endret av koffern
Skrevet
alle dere som ikke vil ha 6 cder, hvorfor ikke kjøpe over steam?

Er ikke så interesert i 6 CDr, men blir da også for lenge å vente på DVD versjonen. Og nei, kan ikke laste ned fra steam, har ikke bredbånd så jeg blir tvunget til å kjøpe CD kaoset som lett kunne blitt spart om det hadde brukt DVD fra starten av. Skulle ikke tro vi var kommet til 2004 :ermm:

Skrevet

Og sjansen for at ALLE skal ha den er jo også ganske liten.

Skrevet

Mener de ikke at du vil få de nåværende steam-spillene (hl1 m/mods altså) tilgjengelig? Bare nyttig hvis du ikke har hl1 fra før altså. Var sånn jeg forsto det ihvertfall, men jeg tar ofte feil... :D

Skrevet

Så standard inneholder ikke HL:Source? Det var jo kjipt egentlig - driter i t-skjorter osv. Åssen er det med å bække opp når man kjøper over Steam? Er det mulig å brenne ut katalogen på en DVD f.eks også putte inn den hvis man formaterer om eller er det noe krypteringsdrit ute og går?

Skrevet

Men det som var bra med UT2004 var jo at man også kunne få tak i DVD utgaven uten det bonus-skrotet som Limited Edition kom med.

Steam er heller ikke noe skikkelig alternativ da jeg ikke er interessert i noe krypterte jalla-greier som sikkert er knotete og tungvint å backe opp.

Skrevet
Silver@DVD! :ermm:

Det var veldig dumt. Da må eventuellt Day of Defeat kjøpes?

Trengs det egen key til alle disse moddene?

Jau, det ser ut til at man må betale for DOD. Latterlig.

Skrevet
Retail Boxes

* Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man),

* Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD.

Steam Packages

* Bronze— HL2* and CS:Source.

* Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.

* Gold —HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).

Kilde hl2world.com

----------------------------------------------------------------

GOLD HERE I COME!!!!!!!!!!!

:w00t::thumbup: HALF-LIFE HATT! :dribble:

dette koster vel flesk :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...