Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger litt hjelp med å "visuelt" style opp bilen


tjalla

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er den riktige kategorien menneh. Som topicen sier så skulle jeg gjerne hatt litt hjelp med å fikse opp bilen litt. Altså se hvordan den kan se ut. Jeg skal etter beste evne beskrive hvordan jeg hadde tenkt meg den.

 

Bilen

 

Jeg hadde i øyet fire stykk av OZ Superturismo men i og med at de er knalldyre så skipper vi nok det. Uansett så ville det vært fint om dere hadde brukt OZ-felga som utgangspunkt for bilen.

 

Ellers så skulle bilen ha vært svart. Å senke den hadde heller ikke vært dumt.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikkje brukt penger på lakk på den bilen. Bruk heller penger på styling med den fargen bilen har som utgangspunkt.

 

Lakkèr heller støtfangarane i samme farge som bilen.

 

Ellers så fins det jo også "billige" felger, utenom dei du har plukka ut der.

 

Men senke, nye felger, og lakkere støtfangarar...så hadde jo bilen med en gang sett litt tøffare ut.

 

Alt er jo sjølsagt avhengig av kor masse penger en har lyst til å bruke på styling..

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke "stæsja" opp denne bilen for mye. Alufelger må du ha. Jeg ville satset på en 15" pakke til mellom 4 og 5 000 kroner.

 

Lakkerte fangere er stilig, men sort går fint til lakken på bilens karosseri. Speilene er lett å sku av og lakkere selv, så det ville jeg ha gjort.

 

Interiøret er supergørr i denne biltypen, og det blir ikke bedre av at dette er den kjipeste LX utgaven. Du kan pynte opp litt med å montere et tøffere ratt og kanskje noen setetrekk.

 

17" felger blir nok litt i overkant! ;)

post-133-1096507591_thumb.jpg

Endret av andjar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...