Gå til innhold

DVD+R plater til 3.8 pr stk


guso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere lurer: Disse er produsert av optodisc. Medie ID: OPTODISC.OR8

 

Etter mine erfaringer blir de i fler tilfeller (kommer litt ann på brenner) uleselige/nesten uleselige helt på slutten av platen. De er dog gode helt opp til ca 4Gb.

 

Men prisen er jo lav :)

 

Har du en NEC ND-2500A(mulig dette gjelder for fler brennere også) virker de også bare på 4x....

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Disse platene som Komplett selger for nesten samme pris er vel et bedre kjøp, forutsatt at de enda er RICOHJPNR01.

Hvor ser man at de er RICOHJPNR01? Har kjøpt meg et parti av disse, og testet rundt halvparten (25). De virker fin-fint spør du meg. Men jeg kjøpte dem i sommer, og nå ser jeg at de er jo rimelig svinbillig på komplett.no.

Lenke til kommentar
Disse platene som Komplett selger for nesten samme pris er vel et bedre kjøp, forutsatt at de enda er RICOHJPNR01.

Hvor ser man at de er RICOHJPNR01? Har kjøpt meg et parti av disse, og testet rundt halvparten (25). De virker fin-fint spør du meg. Men jeg kjøpte dem i sommer, og nå ser jeg at de er jo rimelig svinbillig på komplett.no.

Bruk DVD Identifier : http://dvd.identifier.cdfreaks.com/

Lenke til kommentar

AveMORphine kjøpte og testet en ny pakke That's Write her i forrige uke, se den store DVD-tråden OC-Freak startet.

 

DVD Identifer eller muligens Nero.

http://jump.to/DVDidentifier

 

Jeg ser at Datakjeden har også satt ned prisen på dem nå, 130 elns for en 25-pakk.

Takker, gjenkjent som: "RICOHJPN"

 

Var vel det du lurte på? ;)

 

99 spenn for 25 stk, det er definitivt en god pris/kvalitet-ratio. ;)

Kjøpte to pakker på Datakjeden sist jeg var innom, har ikke sjekket dem enda.

Endret av LarsC
Lenke til kommentar

Hjelper lite om platene er billig, når man "kanskje" må kaste alle etter en stund, pga at dem bare slutter og fungere, slik som samtlige Princo plater gjør :ermm:

 

sitter nå og prøver og berge mest mulig data, som er brent på "billigplater"

har til nå kastet 60 plater :cry:

 

Bruk heller 5 kr extra pr plate og få plater som holder i mange år!

Lenke til kommentar

Hei

 

Kjøpte en spindel Samsung 8X DVD+R hos PS Data ifm at jeg bestilte noe til en kamerat (Sparte porto/frakt).

 

Platene er faktisk ikke så gale som noen vil ha det til som vedlagte utskrift fra Nero CD-DVD Speed's kvalitetssjekk viser :thumbup: .

 

Så var det dette med langtidslevetiden da - men det er det alt for tidlig å si noe om !!!??? Bruker platene bare til ikke kritisk materiale så langt.

 

PS. Platene er brent på NEC 3500a og testet på LiteON 851S da Nec ikke støtter feilsjekk :thumbdown:

 

Edit: Hvor f ble det av filen jeg lasta opp ??

Endret av bengh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...