Gå til innhold

Er det for få gode spill?


Anbefalte innlegg

Til dere som skal kjøpe spill, det er egentlig litt det samme som å kjøpe musikk.

 

Det du hører om hele dagen og får nærmest trykt opp i rævva er som oftest langt i fra det beste. Du må lete litt blandt artister som ikke nødvendigvis er mainstream, men har musikalsk sans og integritet. Da vil du få en bedre lytteropplevelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke for FÅ gode spill, det er kun for MANGE dårlige spill. Gode spill krever tid, så jeg synes antallet er bra (selv om HL2, STALKER & Brothers in Arms kunne fått ut fingen BIG-TIME), men synes det er en overflod av middelmådige og dårlige spill. På denne måten kan det se ut som det er for FÅ gode spill på markedet.

Lenke til kommentar

Får få gode spill er det ikke, det er faktisk for mange gode spill. I hylla mi finner jeg kvalitetsspill som Operation Flashpoint, Sacred, Söldner - Secret Wars, Anno 1503, Ground Control II, Star Wars battlefront, Battlefield Vietnam, Lock On - Air Combat Simulation, Grand Prix 4, Jane's F/A-18, Jane's USAF, Age Of Mythlogy, Age Of Empires II, Command & Conquer - Tiberum Sun osv. osv...

 

Problemet slik jeg ser det er at det er for liten tid til å spille, for mange gode spill å spille.

 

Til Arullu med alle gode spillutviklere... :realmad:

 

La kun Bohemia Interactive være igjen...

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å høres ut som et rasshøl.

Men VÆRSÅSNILL! Si "JEG MENER AT counter-strike er verdens beste spill" isteden for "counter-strike er verdens beste spill"!

Da understreker du at det er DIN mening. JEG mener nemlig at counter-strike IKKE er verdens beste spill. I det hele tatt!

Amen, skulle nettopp skrive det samme sjølv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...